کد خبر: ۶۲۲۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
گروه بین الملل: به گفته معاون فروش خودروساز آمریکای شمالی، باب کارتر، نسل سوم تویوتا توندرا مدل 2022 با دو موتور در دسترس خواهد بود.


گروه بین الملل: به گفته معاون فروش خودروساز آمریکای شمالی، باب کارتر، نسل سوم تویوتا توندرا مدل 2022 با دو موتور در دسترس خواهد بود.

به گزارش خبرخودرو، کارتر می گوید موتور پایه قدرت و گشتاور بیشتری نسبت به موتور V8 موجود در توندرا فعلی دارد. این موتور 5.7 لیتری، 381 اسب بخار قدرت (284 کیلووات) و 401 پوند فوت (544 نیوتن متر) گشتاور را تولید می کند.

یک شایعه قدیمی نشان می دهد که تویوتا قصد دارد موتور V8 تنفس طبیعی خود را با موتور V6 توربوشارژ جایگزین کند. به عنوان مثال، اطلاعات درز شده در مورد لندکروزر جدید نشان می دهد که آن یک یک موتور 3.5 لیتریV6 را تولید می کند که 409 اسب بخار (305 کیلووات) قدرت و 480 پوند فوت (650 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند.

پیشرانه جدید تویوتا توندرا چگونه خواهد بود؟(عذاری)

توندرا جدید بر روی پلت فرم جدید TGNA-F تویوتا سوار می شود که می تواند از پیشرانه الکتریکی پشتیبانی کند، بنابراین نسخه هیبریدی (یا شاید حتی هیبرید پلاگین) وانت یک احتمال منطقی به نظر می رسد. به طور بالقوه، این می تواند برای هیجان فروشندگان کافی باشد زیرا آنها خودرویی خ.اهند داشت که به طور مستقیم در برابر پلاگین هیبریدی F-150 رقابت خواهد کرد.

تویوتا در حال تبلیغ رونمایی الوقوع تندرا جدید است. در هفته های آینده به دنبال نمایش آن باشید و فروش آن ممکن است قبل از پایان سال آغاز شود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"