کد خبر: ۶۲۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
گروه بین الملل: تسلا مدل 3 اکنون محبوب ترین خودروی الکتریکی در انگلستان است.


گروه بین الملل: تسلا مدل 3 اکنون محبوب ترین خودروی الکتریکی در انگلستان است.

به گزارش خبرخودرو، مطمئنا تسلا رقبای زیادی دارد و چه بسا که برخی از رقبای مدل 3 فعلی و آینده بسیار جذاب هستند. برخی از رقبای تسلا در واقع به چندین دلیل از خودروهای تسلا بهتر هستند.

با این اوصاف، فقط به این دلیل که خودروسازان دیگر با خودروهای الکتریکی جذاب رو به جلو حرکت می کنند، به این معنی نیست که مردم خرید خودروهای تسلا را متوقف می کنند. این فقط به این معنی است که افراد بیشتری به خودروهای الکتریکی روی می آورند. درست همانطور که برخی از افراد تلفن های اندرویدی و محصولات سامسونگ را بسیار بیشتر از محصولات اپل دوست دارند، اما مردم خرید آیفون را متوقف نکرده اند و احتمالاً هرگز این کار را نخواهند کرد.

گفته می شود تقاضا برای مدل 3 در سراسر کره زمین بسیار زیاد است و ایلان ماسک همچنان می گویند که این مارک تجاری محدود است و به همین دلیل در حال ساخت و بهبود امکانات آن است.

به هر حال، بر اساس ارقام اخیر ارائه شده توسط تحلیلگر مستقل ماتیاس اشمیت، تعداد سدان های تسلا مدل 3 در انگلیس در چهار ماه اول سال 2021 از نیسان لیف عبور کرده است. داده ها حاکی از وجود 39 هزار و 900 دستگاه مدل 3 است در انگلیس در مقایسه با 38 هزار و 900 دستگاه هاچ بک لیف.

از ماه مه 2021، حدود 232 هزار دستگاه الکتریکی در انگلیس فروخته شده است که دلیل آن افزایش چشمگیر پنج سال اخیر است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"