کد خبر: ۶۲۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۴ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
دیدار تیم‌ملی فوتبال ایران و بحرین بدون گل مساوی دنبال می‌شود.

به گزارش ایسنا، تیم‌ملی فوتبال ایران از ساعت ۲۱ امشب (دوشنبه) در چارچوب مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف بحرین رفت.

دراگان اسکوچیچ، سرمربی ایران تیمش را با ترکیب علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاجی صفی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد محمدی، مهدی طارمی، وحید امیری، محمد حسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی، علی قلی‌زاده و سردار آزمون به مصاف بحرین فرستاد.

 بحرین هم با ترکیب سید محمد جعفر، سید رضا عیسی، ولید الحیام، احمد نبیل، حمد شمسان،  علی حرم، جاسم الشیخ، کمیل الاسود، مهدی حمیدان، محمد مرهون و محمد الرمیحی در این دیدار حاضر شد.

تا دقیقه ۱۰: دو تیم در ابتدای بازی رو به بازی مستقیم آوردند و پاس‌های اشتباه زیادی در پنج دقیقه ابتدایی رد و بدل شد. در این دقایق بحرین توانست حمله نصفه و نیمه‌ای از جناح راست داشته باشد که ارسال بازیکنان بحرین توسط بیرانوند مهار شد. بحرینی‌ها در ادامه بازی را بیشتر در اختیار داشتند و در دقیقه ۷ نفوذ خطرناکی از جناح راست دفاع ایران به داخل محوطه جریمه داشتند که حاج‌صفی در این صحنه هوشیار بود و پاس کات‌بک بازیکن بحرین را دور کرد. بالاخره در دقیقه ۱۰ ایران اولین موقعیتش را به دست آورد که مهدی طارمی با فرار از میان مدافعان بحرین توانست ضربه سر بزند اما دروازه‌بان بحرین هوشیار بود و توانست توپ را مهار کند.

دقیقه ۱۱: شوت محکم الحمیدان از پشت محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.

برنامه تیم‌ملی تا دقیقه ۱۵ برخلاف بازی با هنگ کنگ استفاده از پاس‌های قطری و بلند بود که کمکی به ایجاد موقعیت گل‌زنی نکرد. پرس از جلوی بازیکنان بحرین در این دقایق یکی از دلایل روی آوردن بازیکنان ایران به این سبک بازی است.

دقیقه ۱۸: شوت محکم نوراللهی از فاصله دور به مدافعان بحرین برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۱۹: سردار آزمون روی ارسال خوب قلی‌زاده از نقطه کرنر توانست ضربه سرش را بالاتر از همه بزند اما مدافع بحرین پیش از رسیدن توپ به دروازه، توپ را دفع کرد.

دقیقه ۲۰: حرکت تکنیکی علی قلی‌زاده از جناح راست با پاس او به پشت محوطه جریمه همراه شد که احسان حاج‌صفی خودش را به توپ رساند و شوت سرکشی زد که دروازه‌بان بحرین دو ضرب توپ را مهار کرد و نگذاشت سردار آزمون از توپ دوم استفاده کند. تیم‌ملی در این دقایق توپ و میدان را در اختیار گرفته است.

دقیقه ۲۳: مدافعان بحرین مانع از رسیدن پاس در عمق خوب احمد نوراللهی به سردار آزمون شدند تا مهاجم تیم‌ملی با دروازه‌بان بحرین تک به تک نشود.

دقیقه ۲۶: شوت جاسم شیخ از پشت محوطه جریمه با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۰: مهدی طارمی با فرار از بین مدافعان بحرین توانست در داخل محوطه جریمه این تیم شوت‌زنی کند اما دروازه‌بان بحرین شوت طارمی را مهار کرد.

دقیقه ۳۱: مهدی طارمی دوباره از میان مدافعان بحرین فرار کرد اما احمد نبیل که آخرین مدافع بحرین بود، او را قبل از رسیدن به محوطه جریمه با تکل سرنگون کرد که داور فقط به دادن کارت زرد بسنده کرد.

دقیقه ۳۲: مهدی طارمی پشت ضربه ایستگاهی‌ای که خودش گرفته بود ایستاد تا شاید بتواند دروازه بحرین را باز کند اما شوتش به دیواره دفاعی برخورد کرد.

دقیقه ۳۶: علی قلی‌زاده پس از دریبل دو بازیکن بحرین از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد که ضربه‌اش با اختلاف زیادی به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸: شوت مرهون از پشت محوطه جریمه با اختلاف زیادی از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰: مرهون با فرار از جناح راست دفاع ایران با بیرانوند تک به تک شد اما دخالت بیرانوند و مدافعان ایران مانع از گل‌زنی مهاجم بحرین شد.

تا پایان نیمه نخست: در ادامه بازی در اختیار ملی‌پوشان ایران بود اما شاگردان اسکوچیچ نتوانستند موقعیت گل‌زنی ایجاد کنند تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

گزارش این بازی به روز رسانی می‌شود.
برچسب ها: فوتبال
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"