کد خبر: ۶۲۲۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۸ خرداد ۱۴۰۰
گروه بین الملل: تویوتا با داشتن خودروهای هیبریدی عالی، یک رهبر الکتریکی سازی خودرو بود، اما از زمانی که توجه همه به سمت هیبریدهای پلاگین و سپس خودروهای کاملاً الکتریکی معطوف شد، تمرکز خود را تغییر داده است تا با روند تغییر همراه شود.


گروه بین الملل: تویوتا با داشتن خودروهای هیبریدی عالی، یک رهبر الکتریکی سازی خودرو بود، اما از زمانی که توجه همه به سمت هیبریدهای پلاگین و سپس خودروهای کاملاً الکتریکی معطوف شد، تمرکز خود را تغییر داده است تا با روند تغییر همراه شود.

به گزارش خبرخودرو، اخیراً این شرکت به طور رسمی موتور هیدروژنی خود را در یک خودروی مسابقه استقامتی با حضور مدیر عامل این شرکت آکیو تویودا رونمایی کرد، که به وضوح نشان می دهد هنوز به دنبال پیشرانه های جایگزین خودروهای الکتریکی است.

از آنجایی که تقاضا برای خودروهای الکتریکی در سراسر جهان (از جمله ایالات متحده) در حال افزایش است، تویوتا هم اکنون در حال کار بر روی راه اندازی اولین خودروی الکتریکی مناسب خود برای بازار جهانی، یعنی bZ4X، یک کراس اوور الکتریکی در اندازه RAV4 است. همچنین به طور علنی اعلام کرد که قصد دارد تا سال 2025 تاکنون 15 خودروی الکتریکی باتری جدید را در سطح جهان به بازار عرضه کند، با این حال آنها فقط کسری از تمام مدل های جدیدی هستند که تا آن زمان به بازار عرضه می شوند.

به یاد داشته باشید که پلتفرم e-TNGA فقط یک نسخه سازگار از پلتفرم مدولار TNGA است که در سال 2015 با نسل چهارم پریوس راه اندازی شد. این پلتفرم به طور خاص برای خودروهای الکتریکی طراحی نشده و تاکنون فقط در bZ4X استفاده شده است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"