کد خبر: ۶۲۲۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
گروه بین الملل: تقریباً در نیمه سال 2021، بیشتر خودروسازان بر روی مدل های 2022 متمرکز شده اند.


گروه بین الملل: تقریباً در نیمه سال 2021، بیشتر خودروسازان بر روی مدل های 2022 متمرکز شده اند.

به گزارش خبروخودرو، با این حال هوندا به تازگی تریم جدیدی - به نام نسخه ویژه - به خط تولید CR-V مدل 2021 اضافه کرده است که بین تریم LX و EX قرار دارد. قیمت نسخه ویژهCR-V از 27 هزار و 725 دلار برای مدل دیفرانسیل جلو و 29 هزار و 195 دلار برای سیستم تمام چرخ محرک شروع می شود.

هوندا تریم جدید CR-V را به نام نسخه ویژه رونمایی می کند(عذاری)

در کنار تریم پایه LX، که 26 هزار و 525 دلار قیمت دارد، جدیدترین پیشنهاد شامل فناوری جدیدی از جمله اپل کارپلی، اندروید اتو، کنترل خودکار آب و هوای دو منطقه ای، صندلی های گرم شونده جلو، صفحه نمایش لمسی 7.0 اینچی، استارت از راه دور، و آینه های گرم شده همچنین شامل رینگ های 17 اینچی آلیاژی سیاه و سیستم استریو شش بلندگو است.

متأسفانه، تریم جدید پیشرانه های هیبریدی ارائه شده با CR-V EX ، EX-L و تورینگ را دریافت نخواهد کرد و تنها با یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر همراه خواهد بود که 190 اسب بخار قدرت (142 کیلووات) دارد. نیرو از طریق یک جعبه دنده اتوماتیک تأمین می شود.

هوندا تریم جدید CR-V را به نام نسخه ویژه رونمایی می کند(عذاری)

این اولین بار نیست که خودروساز ژاپنی اصلاحیه نسخه ویژه را منتشر می کند. پیش از این پایلوت و آکورد بسته های مشابهی دریافت کرده بودند. بسته ویژه آکورد با وجود به اشتراک گذاشتن همین نام، در مورد موارد اضافی اختیاری از قبیل روکش چرمی، نمایشگر 8.0 اینچی، سیستم صوتی هشت بلندگو، پدال اسپرت، اسپویلر عقب، رینگ های آلیاژی 19 اینچی، صندلی راننده قابل تنظیم 12 طرفه و سازگاری گوشی های هوشمند را دریافت می کند.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"