کد خبر: ۶۲۲۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
به گزارش خبرخودرو، تغییر سلایق خریدارن منجر به ایجاد مدل های زیادی شده است.


به گزارش خبرخودرو، تغییر سلایق خریدارن منجر به ایجاد مدل های زیادی شده است.

گروه بین الملل: مهم نیست که یک خودرو چقدر جذاب یا نمادین باشد، کاهش فروش خودرو، یک خودروساز را به سمت توقف تولید آن مدل سوق می دهد. یکی از این مدل ها که ناپدید شد و بعید است دوباره برگردد، هوندا CRX است. حالا یک ارائه غیررسمی از هنرمند رین پریسک نشان می دهد این خودرو چگونه به نظر می رسد.

به نظر می رسد این ارائه براساس CR-Z ساخته شده است که از سال 2010 تا 2016 در دسترس بوده است، که نزدیکترین تصور CRX از هوندا از زمان قطع مدل بود. این رندر شیشه های بزرگ عقب را به خودرو می دهد، كه به ظاهر اسپرت خودرو كمک می كند و الهامی از شیشه های بزرگ CRX است.

کاپوت شیب دار بالای سپر جلوی تهاجمی به نقطه خوبی می رسد، یک نشان قرمز هوندا را حمل می کند. چراغ های جلو با شکاف نازک به لبه های جلو رانده می شوند و به ظاهر براق خودرو می افزایند. در کنار آن، چین و چروک بدنه از گلگیر جلو، زیر دستگیره درب و از روی دسته گلگیرهای عقب دیده می شود.

احتمال احیای هوندا چنین مدلی در آینده نزدیک به صفر است. خودروهای کوچک و دو صندلی از مارک های اصلی فروش خوبی ندارند زیرا خریداران امروزی مجذوب خودروهای کراس اوور شده اند. با این حال، این طراحی نشان می دهد که یک هوندا مدرن و براق دو صندلی مطمئناً می تواند ظاهر زیبایی را برای ادای احترام به CRX نمادین داشته باشد، که به دلیل کوچک بودن، مقرون به صرفه بودن، جذابیت رانندگی و دوام شناخته شده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"