کد خبر: ۶۲۱۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۰۹ خرداد ۱۴۰۰
استقبال چشمگیر از خدمت پوشش نانوسرامیک آپکو در نمایشگاه تیونینگ تهران؛
به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل آپکو ضمن اشاره به استقبال گسترده مخاطبان از نمایشگاه تیونینگ تهران از عملیات نوسازی آپکو بر روی خودروهای قدیمی و اجرای پروژه نصب کلاژ ایمورتال هوشمند ویژه جانبازان، معلولین و تاکسیرانی‌ها خبر داد.


به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل آپکو ضمن اشاره به استقبال گسترده مخاطبان از نمایشگاه تیونینگ تهران از عملیات نوسازی آپکو بر روی خودروهای قدیمی و اجرای پروژه نصب کلاژ ایمورتال هوشمند ویژه جانبازان، معلولین و تاکسیرانی‌ها خبر داد.

حسن جلینی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو ضمن اشاره به افتتاح مرکز تخصصی تیونینگ و دیتیلینگ شرکت آپکو در هفته اخیر از استقبال چشمگیر علاقمندان از نخستین نمایشگاه تیونینگ تهران خبر داد و اظهار داشت: شرکت آپکو با هدف معرفی استراتژی و محصولات شرکت در این نمایشگاه حضور یافت تا بدین وسیله توانمندی‌ها و آخرین یافته‌های خود در حوزه موتور، تیونینگ، دیتیلینگ و ارتقای موتور، بدنه و تریم داخل خودرو را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهد.

وی در خصوص محصولات عرضه شده در این نمایشگاه از خودروی تارای آپشنال و دنا پلاس جوانان نام برد و افزود: شرکت آپکو ضمن اورهال و نوسازی خودروهای کهنه، اجرای پروژه‌ای تحت عنوان نصب کلاژ ایمورتال هوشمند با همکاری شرکت‌های دانش بنیان و دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف را آغاز کرده است.

عملیات تیونینگ و دیتیلینگ آپکو سرآغاز نهضتی نوین در حوزه سفارشی سازی است

مدیرعامل آپکو همچنین از راه‌اندازی خدمات‌دهی در حوزه پوشش نانوسرامیک بر روی خودروهای صفر و دست دوم خبر داد و گفت: از بهترین محصولات و بهترین کیفیت از جمله محصولات منزلمای آلمان برای پوشش سرامیک، پوشش سفت‌شویی و پولیش و محصولات اونیکس برای پوشش سرامیک خودرو استفاده می‌شود که پس از آغاز به کار نمایشگاه با استقبال گسترده‌ای نیز در این بخش مواجه بوده‎ایم.

جلینی افزود: متقاضیان این خدمت، ضمن اینکه می‌بایست از مراجعه به کارواش خودداری نمایند، عملیات بازدید هر شش ماه یک بار بر روی خودروی آنها انجام می‌شود.

وی در خصوص مزیت‌های رقابتی خدمات شرکت آپکو گفت: تاکنون اجرای عملیات تیونینگ، دیتیلینگ و نانوسرامیک در سطح هیچ کدام از خودروسازان کشور انجام نشده و اکنون طراحی این عملیات در شرکت آپکو، سرآغاز یک نهضت نوین خواهد بود.

مدیرعامل آپکو با اشاره به عملکرد این شرکت در ارتقای ظاهری، موتوری، تریم داخل و بدنه خودروی تارا و طراحی جذاب برای چراغ‌های این خودرو با بهره‌گیری از 16 میلیون رنگ گفت: در روزهای آغاز به کار نمایشگاه استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان و بمباران رسانه‌ای را شاهد بوده‌ایم.

جلینی همچنین در خصوص برنامه آینده آپکو در حوزه فروش محصولات این شرکت گفت: در صورت توافق یک درصد از فروش تارا به شرکت آپکو اختصاص می‎‌یابد که رقم بالایی خواهد بود.

عملیات تیونینگ و دیتیلینگ آپکو سرآغاز نهضتی نوین در حوزه سفارشی سازی است

وی در این باره ضمن ارائه پییشنهادی مبنی بر اعمال سلیقه و ایده متقاضیان ثبت‌نام خرید خودرو بر روی محصول موردنظر آنها بیان کرد: بر اساس این پیشنهاد، با درج آیکن آپکو در سایت ثبت‌نام خرید خودرو، امکان ارائه خدمات نانوسرامیک، طراحی چراغ‌های جلو و عقب، سپرها و تریم داخل خودرو در صورت درخواست مشتریان قبل از ورود به مرحله پروسه ثبت‌نام خرید خودرو فراهم می‌شود.

مدیرعامل آپکو در ادامه با اشاره به نوسازی خودروهای کهنه در آینده نزدیک افزود: در این خصوص قراردادی با شرکت آذین پارت منعقد شده و بر اساس آن، نوسازی داشبورد، تودری، کف، سقف، موکت و صندلی خودروی متقاضیان با 7 تا 13 میلیون تومان امکان‌پذیر خواهد شد.

وی همچنین در خصوص پروژه کلاژ ایمورتال هوشمند ویژه استفاده جانبازان و معلولین، تاکسیرانی‌ها و در کلانشهرها توضیح داد: در این پروژه، ضمن نصب ریموت بر سردنده امکاناتی نظیر ضد سرقت، قفل کودک، باز شدن درب پارکینگ، نصب اپلیکیشن موبایل، کاهش مصرف و کاهش استهلاک دیسک صفحه در سرازیری‌ها فراهم می‌شود که از 50 ماه گارانتی نیز برخوردار است و خدماتی است برای جانبازان و معلولین و استفاده در کلانشهرهایی که با ترافیک سنگینی مواجه هستند.

عملیات تیونینگ و دیتیلینگ آپکو سرآغاز نهضتی نوین در حوزه سفارشی سازی است

جلینی در پایان ضمن ابراز امیدواری نسبت به برقراری همکاری مشترک میان شرکت آپکو با شرکت سفارشی سازی خودروهای لوکس منصوری در آلمان خاطرنشان کرد: امیدواریم ضمن برقراری این همکاری شاهد ارتقای سطح تیونینگ و دیتیلینگ کشور و همچنین همکاری با شرکت‌های بزرگ خارجی باشیم.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"