کد خبر: ۶۲۰۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۳ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۰
گروه بین الملل: برای هیجان انگیز شدن رنو دوفین چه کاری لازم است؟ با یک کیت بدنه عالی و یک موتور وسط VR6 چطور به نظر می رسد؟


گروه بین الملل: برای هیجان انگیز شدن رنو دوفین چه کاری لازم است؟ با یک کیت بدنه عالی و یک موتور وسط VR6 چطور به نظر می رسد؟

به گزارش خبرخودرو، این خودروی تیونینگ شده فوق العاده و منحصر به فرد است که توسط تیونر AutotopiaLA ارائه می شود. در نگاه اول به نظر می رسد یک ابرخودرو باشد اما در واقع یک خودروی رالی کلاسیک عجیب است.

کار تیونینگ این خودرو روی یک دوفین قدیمی انجام شده است که مالک آن، آن را از یک قسمت بیابانی خریداری کرد. این دوفین فراموش شده دارای زنگ زدگی زیادی بود که آن را به عنوان کاندیدایی کامل برای بازسازی و تیونینگ معرفی کرد.

مالک آن چشم انداز ساخت یک خودروی منحصر به فرد اروپایی را داشت که دارای یک موتور VR6 وسط باشد. پوسته دوفین نقطه شروع کامل برای این ساخت جدی بود. موتور 2.8 لیتری VR8 مورد استفاده برای تأمین انرژی این خودرو ازMK4 گلف GTIبه همراه جعبه دنده 6 سرعته دستی آن نجات یافت. برای بهبود عملکرد در پیچ ها، دیفرانسیل لغزش محدود نیز به این دوفین جدید اضافه شده است.

تناسب این خودرو فوق العاده به نظر می رسد، با توجه به اینکه همه کارها توسط یک نفر انجام شده است. از سیستم تعلیق کنسول منحصر به فرد تا نمای خارجی برجسته، این یک خودروی درجه یک است. در آمریکا، رنو دافین تقریباً ناشناخته است که دیدن آن در جاده های آمریکا، آن را هیجان انگیزتر می کند.

از صدای باورنکردنی VR6 گرفته تا توجه به جزئیات داخل و خارج، این خودرو در ترافیک لس آنجلس بسیار چشمگیر و قابل توجه است.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"