کد خبر: ۶۲۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰
گروه بین الملل: در سال 1966، مهندس میلان ماریو کولوچی 1000 اسپرت پورتوتیپو، یکی از بزرگترین خودروهای آبارث در تاریخ را طراحی کرد.


گروه بین الملل: در سال 1966، مهندس میلان ماریو کولوچی 1000 اسپرت پورتوتیپو، یکی از بزرگترین خودروهای آبرات در تاریخ را طراحی کرد.

به گزارش خبرخودرو، این یک اسپایدر سبک وزن و قدرتمند بود که بر اساس یک شاسی لوله ای با طراحی حداقلی و یک موتور کوچک چهار سیلندر ساخته شده بود که علیرغم تولید بسیار محدود فقط چند نمونه، در اروپا موج ایجاد کرد.

آبارث یک خودروی منحصر به فرد 1000 SPآلفا رومئو است (عذاری)

آبارث برای جشن 55 سالگی خودرو و بازنگری در فرمول پیروزی قرن بیست و یکم ، از 1000 SP منحصر به فرد رونمایی کرده است. از همان سبک طراحی اولیه پیروی می کند اما پیچ و تاب مدرن، آیرودینامیک بهتر و ارگونومی بهتر را تضمین می کند. آبارث می گوید که این مدل خاص به سه اصل اساسی طراحی احترام می گذارد: سبک بودن، آیرودینامیک و قابلیت های رانندگی.

همانطور در تصویر بالا می بینید، در واقع، این خوردوی منحصر به فرد کاملاً به دنبال دستورالعمل یک خودروی اسپرت اصلی است. در زیر بدنه براق، یک موتور چهار سیلندر 1.75 لیتری آلفارومئو وجود دارد که حداکثر قدرت آن 240 اسب بخار (179 کیلووات) است. این باعث می شود که نمونه اولیه مدرن از SP اصلی که فقط 105 اسب بخار قدرت (78 کیلووات) از 1.0 لیتری چهار سیلدر داشت، قدرتمندتر باشد. متأسفانه، آبارث جزئیاتی مانند زمان شتاب و حداکثر سرعت را فاش نمی کند و ما تصور می کنیم که آنها هنوز خودرو را آزمایش نکرده اند.

آبارث یک خودروی منحصر به فرد 1000 SPآلفا رومئو است (عذاری)

آبارث اطلاعات بیشتری در مورد برنامه های خود در مورد آینده 1000 SP ارائه نمی دهد. این مفهوم در رویدادهای مهم متمرکز بر خودروهای قدیمی در پاییز امسال شرکت خواهد کرد، اگرچه احتمالاً فعلاً فقط به صورت منحصر به فرد باقی مانده است.

آبارث یک خودروی منحصر به فرد 1000 SPآلفا رومئو است (عذاری)

آبارث یک خودروی منحصر به فرد 1000 SPآلفا رومئو است (عذاری)
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"