کد خبر: ۶۱۹۴۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰

ایسنا: نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی پس از ثبت نام در انتخابات اعلام کرد که با دخترم و آقای ابوترابی از نمایندگان محترم مجلس و از فرزندان شهدا آمدم تا بگویم با باندبازی های سیاسی مخالفم.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی در جمع خبرنگاران با اشاره به همراهی دخترش برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: خانواده مهمترین پشتیبان رشد و پیشرفت کشور است. ما همه تلاش هایمان برای نسل آینده است. علاوه بر این زنان و دختران پایه های اصلی رشد اجتماعی هستند.

وی افزود: همچنین رسمی وجود دارد که داوطلبان با هم طیفان سیاسی خود برای ثبت نام در انتخابات حضور پیدا می کنند اما من با دخترم و آقای ابوترابی از نمایندگان محترم مجلس و از فرزندان شهدا آمدم تا بگویم با باندبازی های سیاسی مخالفم تا ان شاءالله ادامه دهنده راه شهدا باشیم. نباید از همین ابتدا بنای سیاسی کاری گذاشت که دولت آینده شرکت سهامی احزاب و گروه های سیاسی باشد. دولت متعلق به جوانان است.

نایب رییس اول مجلس ادامه داد: نزدیک بیست سال است که یکی از مدیران میانی و عالی در خدمت مردم بوده‌ام و سیزده سال سابقه نمایندگی مجلس دارم. ما کشوری با ثروت عظیم داریم. پول هم اندازه کافی داریم و با نقدینگی سرگردان نمی دانیم چه کنیم. نیروی انسانی توانا و قوانین بسیار خوب و متعالی داریم. مدیران خوبی هم داریم اما این مدیران یا خانه نشین شده یا در جای نامناسب به کار گرفته شده اند.

قاضی‌زاده ادامه داد: اما استعدادهای ما فلج شده و معطل مانده است و نیاز است مدیرانی سرکار بیایند که عدالت خواه و ساده زیست باشند. ما همچنین به اصلاح رویکردها نیازمندیم.

وی با بیان اینکه اسم دولت خود را «سلام» گذاشته‌ام، اظهار کرد: چون سلام به ایران جدید و نسل جدید است. آمده‌ایم به سلام مردم جواب بدهیم و والسلام بگوییم به همه دعواهای سیاسی. دو سال است در اندیشکده ای با حضور صد متخصص برنامه و گفتمان تحول خود را تهیه کرده‌ایم. این گفتمان دنبال حاکم کردن مردم است. ما ۱۹ برنامه داریم که هشت برنامه اولویت‌دار است. ما برنامه‌های خود را تا سطح پروژه‌ها مشخص کرده‌ایم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری درباره طرح لغو سربازی خود، تصریح کرد: معتقدیم سربازی اجباری به این شکل مربوط به یک قرن گذشته است. مدل جایگزین ما سربازی حرفه‌ای است که این به تامین مالی نیاز دارد. رئیس جمهور باید سرمایه‌گذاری جدی انجام دهد. دولت سلام هزینه این طرح را می پذیرد.

قاضی‌زاده با بیان اینکه کم‌سن‌ترین داوطلب انتخابات هستم، ادامه داد: من وارد پنجاه سال شده‌ام و از آقای سعید محمد هم کوچک‌تر هستم.

وی همچنین درباره برجام اظهار کرد: برجام چند کلمه انگلیسی بر روی کاغذ است. هر قراردادی بین المللی که کمی به مردم کشور نکند، هیچ ارزشی ندارد. برجام باید توسط مذاکره‌کنندگان مورد اعتماد انجام می‌شد نه توسط کسانی که بی‌اعتقادی خود به مبانی نظام را اعلام کرده‌اند. مذاکره برای مذاکره هیچ ارزشی ندارد. آمریکایی‌ها فقط دنبال مذاکره هستند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"