کد خبر: ۶۱۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
گروه بین الملل: بنتلی فلایینگ اسپر مدل 2022 دارای ویژگی های جدیدی است تا این سدان لوکس را جلوه بیشتری ببخشد.


گروه بین الملل: بنتلی فلایینگ اسپر مدل 2022 دارای ویژگی های جدیدی است تا این سدان لوکس را جلوه بیشتری ببخشد.

به گزارش خبرخودرو، این شرکت تجهیزات استاندارد مدل را نیز گسترش می دهد. در خارج، خاکستری کمبرین سایه رنگی است که به تازگی در دسترس است و پالت استاندارد را به 63 گزینه رنگ افزایش می دهد. اکنون بنتلی فضای داخلی خود را با روکش چوبی ارائه می دهد.

بنتلی مشخصات قبلی City اختیاری را به عنوان یک ویژگی استاندارد در فلایینگ اسپر مدل 2022در می آورد. این امر به شما امکان شناسایی علائم راهنمایی و رانندگی خودرو، باز شدن صندوق عقب بدون دست، هشدار حرکت معکوس، دوربین دید از بالا، نور خوش آمد گویی و آینه های کم نور اتوماتیک را می دهد.

همچنین بنتلی با همکاری شرکتESI گروپ برای ایجاد ماکت های دیجیتالی از فضای داخلی فلایینگ اسپر به منظور بهبود سر و صدا، لرزش و سختی (NVH) همکاری کرد. آنها توانستند آزمایشات صوتی مجازی را انجام دهند تا بفهمند صداهای موجود در فضا و صدای تایر در داخل خودرو چگونه فیلتر می شود.

فلایینگ اسپر با دو گزینه موتور همچنان در دسترس است. موتور توئین توربو 6.0 لیتری W12 هنگام کار از طریق یک گیربکس اتوماتیک دو کلاچه، سرعت 626 اسب بخار (467 کیلووات) و 664 پوند فوت (900 نیوتن متر) گشتاور ایجاد می کند. موتور توئین توربو 4.0 لیتری V8 دارای 542 اسب بخار قدرت (404 کیلووات) و 568 پوند فوت (770 نیوتن متر) گشتاور است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"