کد خبر: ۶۱۹۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
گروه بین الملل: ما هنوز منتظر هستیم تا لوسید بگوید که چه زمانی از دستیابی به کمال خودرو رضایت دارد.


گروه بین الملل: ما هنوز منتظر هستیم تا لوسید بگوید که چه زمانی از دستیابی به کمال خودرو رضایت دارد.

به گزارش خبرخودرو، این شرط لازم است تا فروش خود را شروع کند. این شرکت اطلاعات کمی درباره سایر موارد منتشر می کند. آخرین موردی که از آن شنیدیم مربوط به تجربه کاربران بود. این شرکت گفت ما باید دوباره تا 26 مه صبر کنیم.

در یک توییت، لوسید اعلام کرد که "تعاملات ظاهری در هر مرحله - از کابین خلبان شیشه ای به پانل خلبان تا برنامه لوسید" را ارائه می دهد. می توانید پیام کامل تعبیه شده در زیر را بررسی کنید:

اگرچه به نظر می رسد این نام در مورد آنچه قصد انتقال آن را دارد کاملاً واضح است، عناصری که لوسید نقل می کند بسیار متنوع است و در تعریف منحصر به فرد "تجربه کاربر" جای می گیرد. به گفته این شرکت، عقیده ما این است که سعی کرده با همه آنها به یک تجربه کاربری یکنواخت دست پیدا کند و این تجربه منحصر به فرد تجربه "تعاملات ظاهری" خواهد بود.

ما همچنین تعریف دقیق هر یک از این عناصر را نداریم. کابین خلبان شیشه ای مواردی را به صفحه ابزار دیجیتالی اضافه می کند، و می تواند شامل صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی مرکزی باشد. پانل خلبان می تواند هر چیزی باشد، از جمله کمک دستیار راننده. برنامه لوسید تنها چیزی است که از آن اطمینان داریم. با این حال، ما کنجکاو هستیم که ببینیم چه چیزی می تواند ارائه دهد.

لوسید ممکن است تصمیم بگیرد همان عملکردهای برنامه تسلا را از خدمات و خرید خودرو گرفته تا تماس با مراکز خدمات به آن اختصاص دهد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"