کد خبر: ۶۱۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
گروه بین الملل: تویوتا اعلام كرد كه برنامه آن گسترش خط تولید خودروهای الكتریكی به 70 مدل در سطح جهان تا سال 2025 است.


گروه بین الملل: تویوتا اعلام كرد كه برنامه آن گسترش خط تولید خودروهای الكتریكی به 70 مدل در سطح جهان تا سال 2025 است.

به گزارش خبرخودرو، مهمترین نکته برای ما این است که تا سال 2025 حدود 15 مدل تمام الکتریکی اختصاصی از این خودروساز وجود خواهد داشت و هفت مدل از آنها "تویوتا bZ" خواهند بود.

تولید کننده ژاپنی رسماً از پیشرانه های تمام الکتریکی و هیبریدی خبر می دهد که در "آینده نزدیک" به خط تولید خود در ایالات متحده می آیند. تویوتا قصد دارد تا سال 2025 به حدود 70 مدل الكتریكی شده در سطح جهان گسترش یابد. این سری آتی شامل 15 خودروی الکتریکی اختصاصی خواهد بود كه هفت مورد از آنها دارای برند bZ (فراتر از صفر) هستند.

در حال حاضر، جزئیاتی در مورد وانت های الکتریکی وجود ندارد، اما حدس می زنیم که این برنامه طی چند سال آینده عملی شود. این کاملاً معقول است، زیرا علاوه بر استارتاپ ها (تسلا سایبرتراک، ریویان R1T)، رهبران بازار مانند فورد و جنرال موتورز نیز در حال کار بر روی وانت های الکتریکی خود هستند.

وانت های الکتریکی بالاخره به واقعیت تبدیل می شوند. مدتی طول خواهد کشید، اما حدس می زنیم که تا سال 2030 هیچ تولید کننده بزرگی بدون نسخه وانت الکتریکی وجود نداشته باشد.

تویوتا از یک پلتفرم جدید اختصاصیe-TNGA برای خودروهای الکتریکی استفاده خواهد کرد. به لطف همکاری با چندین برند دیگر، عمدتا شرکت های کوچک ژاپنی مانند مزدا و سوبارو، مطمئن هستیم که بیش از 15 خودروی الکتریکی از تویوتا را شاهد خواهیم بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"