کد خبر: ۶۱۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰
گروه بین الملل: آستون مارتین نیوپورت بیچ در کالیفرنیا در حال فروش مجموعه ای تخصصی با تم رنگ پاستلی تابستانی است.


گروه بین الملل: آستون مارتین نیوپورت بیچ در کالیفرنیا در حال فروش مجموعه ای تخصصی با تم رنگ پاستلی تابستانی است.

به گزارش خبرخودرو، این پیشنهاد منحصر به فرد، مربوط به استون مارتین نیوپورت بیچ است بنابراین شما باید به کالیفرنیا بروید و خودروی سفارشی خود را تحویل بگیرید.

استون مارتین نیوپورت بیچ دارای پنج مدل منحصر به فرد استون مارتین به رنگ پاستلی است. ما یک کوپه ونتیج مدل 2021 داریم که با رنگ فوق العاده بنفش رنگ آمیزی شده و از یک موتور V8 توئین توربو بهره می برد. این ونتیج V8 منحصر به فرد تنها برای مدت زمان محدودی در دسترس خواهد بود.

اگر کوپه ونتیج مورد شما نیست آستون مارتین نیوپورت بیچ همچنین یک ونتیج کانورتیبل را ارائه می دهد که در سایه ای منحصر به فرد از بنفش کاردامون نقاشی شده است. این کانورتیبل مجهز به موتور V8 مناسب برای گشت و گذار در بزرگراه است.

شاید شما کوپه نمی خواهید و یک شاسی بلند نیاز دارید. خوب استون مارتین نیوپورت بیچ دارای یک شاسی بلند DBXاست که یک مرجان پر جنب و جوش منحصر به فرد را نقاشی کرده است. این رنگ جالب صورتی به شما کمک می کند تا در مقابل شاسی بلندهای خاکستری موجود در تمام جاده های دنیا، چشمگیر باشید.

اگر تریم بالای آستون مارتین DB11را می خواهید و به یک طرح رنگی مخصوص پاستلی نیاز دارید، استون مارتین نیوپورت بیچ یک کوپه DB11 V8 ارائه می دهد که با رنگ پروانه ای ساخته شده است. برای کسانی که کانورتیبل را ترجیح می دهند، می توانید یک DB11 ولانته که با رنگ سفید پاک رنگ آمیزی شده است را انتخاب کنید که یک رنگ آبی روشن زیبا است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"