کد خبر: ۶۱۳۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۳ - ۳۰ اسفند ۱۳۹۹
گروه بین الملل: مرسدس می خواهد با تأمین اعتبار برنامه خود، در سطح جهانی اصلاحاتی را انجام دهد تا هزینه ها را کاهش دهد و پول را در جای دیگر هزینه کند.


گروه بین الملل: مرسدس می خواهد با تأمین اعتبار برنامه خود، در سطح جهانی اصلاحاتی را انجام دهد تا هزینه ها را کاهش دهد و پول را در جای دیگر هزینه کند.

به گزارش خبرخودرو، رودستر SLC قبلاً کنار گذاشته شده و کلاس S کوپه و کلاس S کانورتیبل هم همینطور. ماه گذشته، مرسدس اشاره کرد که دیگر کلاس C کوپه و کانورتیبل دیگری وجود نخواهد داشت، در حالی که برنامه ریزی برای ساخت یک سدان چهار درب متحرک با نام CLC متوقف شده است.

همانطور که مشخص شد، مدل های اضافی حداقل در ایالات متحده رو به کاهش هستند. جالب اینجاست که کلاس E کوپه و کانورتیبل نیز می تواند در کنار یک مدل GT موجود در حال توقف باشد. هویت مورد دوم افشا نشده است، اما این می تواند آ ام جیGT کانورتیبل باشد. مشخص نیست چه زمانی این خودروها کنار گذاشته می شوند، چه در آینده نزدیک و چه در پایان چرخه عمر مدل های فعلی.

حتی اگر برخی از مدل ها به احتمال زیاد در حال عرضه هستند، در واقع به معنای کوچک شدن نمونه کارها در سال های آینده نیست. این به این دلیل است که مرسدس در حال آماده سازی یک سری خوروهای الکتریکی برای سری EQ خود برای پیروی از EQC عرضه شده در سال 2019 و EQA در اوایل سال جاری است. بعداً در سال 2021 EQB ، EQS و EQE ارائه می شود، مارک لوکس آلمان برای EQE شاسی بلند وEQS شاسی بلند برای سال 2022 برنامه ریزی می کند.

همچنین برنامه هایی برای معادل کاملاً الکتریکی کلاس C سدان در نظر گرفته شده است، اما تا سال 2025 رونمایی نخواهد شد. بنابراین به راحتی می توان گفت که مرسدس این دهه تغییرات عمده ای را تجربه خواهد کرد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"