کد خبر: ۶۱۲۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۱۹ اسفند ۱۳۹۹

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران با اشاره به تمهیدات مراکز معاینه فنی در روزهای پایانی سال گفت: در حال حاضر در هیچ یک از مراکز صف انتظار بیش از نیم ساعت نداریم.

حسین مقدم، مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره تمهیدات پایان سال مراکز معاینه فنی اظهارداشت: در حال حاضر روزانه در حدود 6 هزار دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه می کنند و وضعیت مراکز در شرایط عادی است و در هیچکدام از مراکز صف انتظار بیش از نیم ساعت نداریم.

افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران گفت: از سه سال گذشته جهت مدیریت صف و توزیع مراجعات در طول ایام سال اقداماتی از قبیل توسعه و افزایش مراکز معاینه فنی، افزایش ساعت کاری و فعالیت بعضی از مراکز در روزهای جمعه، استفاده از سامانه نوبت دهی اینترنتی و گسترش خدمات مربوط به مدیریت امور مشتریان انجام شده که خوشبختانه این وضعیت در ورود به سال 1400 نشان می دهد این رویکرد و عملکرد ثمر بخش بوده و این مشکل که در روزهای انتهایی سال با شلوغی و صف در مراکز معاینه فنی مواجه باشیم کاملا مرتفع شده است.

وی در خصوص وضعیت کاری مراکز معاینه فنی شهر تهران در روزهای پایانی سال افزود: با توجه به مشمول معاینه شدن خودروها داخلی تولید 1395 درسال آینده جهت تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان همه مراکز از ابتدای اسفند حداقل یک تا دو ساعت افزایش کاری داشته و بیش از 50 درصد از مراکز در روز جمعه فعال است.

مقدم بیان داشت: ضمنا در روز پنج شنبه 21 اسفند مراکز بیهقی، الغدیر، نیایش، آبشناسان، خاوران، امام رضا(ع)، شهدای زمان آباد ،بعثت، فدائیان اسلام و 6 واحد سیار معاینه فنی فعال است.البته مرکز نیایش پذیرش حضوری نداشته و تنها بصورت اینترنتی پذیرش می کند.

وی در توضیح خدمات تعمیرگاهی مستقر در بعضی از مراکز معاینه فنی اظهار داشت:خودرو در صورت داشتن ایراد باید جهت اخذ گواهی معاینه فنی نسبت به رفع نقص اقدام کرده و سپس مجددا جهت تست به مرکز مراجعه کنند.استفاده از خدمات تعمیرگاهی داخل مراکز کاملا اختیاری بوده و هیچ اجباری جهت مراجعه به بخش خاص وجود ندارد و خودرو پس از رفع ایراد مجددا کنترل می شود. بهره برداری از این تعمیرگاه ها توسط بخش خصوصی انجام شده و تحت نظارت این ستاد است.

وی گفت: در صورت هرگونه مشکل شهروندان می توانند از طریق مدیریت مرکز و یا درگاه های ارتباطی با ستاد معاینه فنی که در مرکز اعلام شده موضوع خود را مطرح و پیگیری کنند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"