کد خبر: ۶۱۲۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
گروه بین الملل: سال گذشته، تعداد بی شماری عکس جاسوسی از آئودی Q4 E-Tron و Q4 E-Tron اسپرتبک مشاهده کردیم.


گروه بین الملل: سال گذشته، تعداد بی شماری عکس جاسوسی از آئودی Q4 E-Tron و Q4 E-Tron اسپرتبک مشاهده کردیم.

به گزارش خبرخودرو، آئودی این جفت کراس اوور را به خوبی استتار کرده بود، از جمله فضای داخلی، که فقط در ماه نوامبر نگاه اجمالی به آن داشتیم. با این حال، دسته ای از عکس های جاسوسی جدید برای اولین بار کمی از فضای داخلی را نشان می دهد، که نمای واضحی از صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی و کنسول مرکزی جمع و جور ارائه می دهد.

این اولین نگاه اجمالی ما به صفحه نمایش اطلاعات و سرگرمی است که از نظر اندازه و شکل ظاهری مشابه E-Tron GT مدل 2022 است. این یک واحد داشبورد گسترده است و از روند جمع شدن صفحه ای به سبک تبلت در بالای خط جلوگیری می کند. در بالا، یک ردیف باریک از کنترل های HVAC قرار دارد که خود آنها از کنسول مرکزی آویزان هستند. در اینجا، آئودی انتخاب دنده و دکمه های توقف را قرار می دهد - قسمت دیگری که به نظر می رسد از سدان الکتریکی براق این شرکت گرفته شده است.

عکاسان جاسوسی Q4 E-Tron معمولی وQ4 E-Tron اسپرتبک کوپه مانند را شکار کردند، اما متاسفانه، این کراس اوور همچنان از پوشش استتاری خود استفاده می کند و کمی از این جفت را نشان می دهد. این دو خودرو بر روی پلتفرم MEB گروه فولکس واگن سوار می شوند، که همچنین پایه و اساس فولکس واگن ID.4است. پیش بینی می شود هر دو با کمی تغییراتی در سبک، شبیه طراحی کانسپت های مربوطه خود باشند که در سال های 2019 و 2020 به نمایش درآمدند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"