کد خبر: ۶۱۲۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۱ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
گروه بین الملل: این دومین باری است که ما این کراس اوور را از جیپ مشاهده می کنیم، اما عکس های جاسوسی جدید هدف مهمی را دنبال می کنند.


گروه بین الملل: این دومین باری است که ما این کراس اوور را از جیپ مشاهده می کنیم، اما عکس های جاسوسی جدید هدف مهمی را دنبال می کنند.

به گزارش خبرخودرو، اولین نگاه اجمالی ما به یک خودرو با استتار سنگین افتاد، اما اکنون می توانیم جلو پنجره مشبک هفت تیکه جیپ را به وضوح ببینیم. همچنین به راحتی قسمت عقب کشیده شده این خودرو را که ردیف سوم صندلی ها را پنهان می کند، می بینیم.

هنوز چیزهای زیادی در مورد این خودروی هفت نفره جدید نمی دانیم. این خودرو بر اساس کامپس فعلی ساخته شده است و نشانه های طراحی آن را از داخل و خارج با مدل آشنای دو ردیفه به اشتراک می گذارد. ما می توانیم سایه هایی از گرند چروکی جدید را در استتار جلویی، به ویژه با لامپ های LED در گوشه های قسمت جلو مشاهده کنیم.

در زیر کاپوت خودرو، یک موتور دیزل 2.0 لیتری توربوشارژ با قدرت تقریبی 200 اسب بخار (149 کیلووات) به کار رفته است که نیرو را از طریق یک جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ منتقل می کند. مدل های دیفرانسیل جلو می توانند موتور بنزینی 1.3 لیتری توربوشارژ کمتری با قدرت 180 اسب بخار (134 کیلووات) داشته باشند که از گیربکس 9 سرعته نیز بهره می برد. کامپس فعلی 180 اسب بخار و یک گیربکس 9 سرعته را ارائه می دهد، اگرچه از یک موتور 2.4 لیتری استفاده می کند.

در مورد اینکه این سه ردیف جمع و جور چه نامیده می شود، اطلاعی نداریم. در هر صورت، ما باید همه چیز را در اواخر امسال بدانیم، زیرا انتظار داریم تا پایان سال 2021 رونمایی شود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"