کد خبر: ۶۱۱۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۹

تیم گروه بهمن در بازی نفس گیر مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان، تیم نارسینا را شکست داد و به مرحله نهایی صعود کرد.

در مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان، تیم‌های گروه بهمن و نارسینا مقابل هم صف آرایی کردند.

تیم گروه بهمن در یک قدمی فینال لیگ برتر بسکتبال بانوان

تیم‌های بهمن و نارسینا در این بازی حساس، نمایش زیبا و تنگاتنگی داشتند و در نهایت تیم گروه بهمن که مدافع قهرمانی لیگ برتر امسال است، 84 بر 66 پیروز میدان شد. بدین ترتیب بهمن به مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان صعود کرد و در این مرحله به مصاف پیروز رقابت تیم های مهرام و صنعت نفت آبادان می رود.

گفتنی است تیم بانوان گروه بهمن در سال گذشته موفق به کسب نایب قهرمانی مسابقات غرب آسیا، مقام نخست سوپر جام و تیم امید باشگاه های تهران و قهرمانی لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور شد که در بین تیم های بانوان، پرافتخارترین تیم بسکتبال کشوری محسوب می شود.

گروه بهمن به مسئولیت اجتماعی در جامعه نگاه خاصی دارد که در این راستا با حمایت از تیم بسکتبال بانوان کشور توانسته افتخارات زیادی را کسب نماید ، همچنین حمایت از هنرستان دخترانه بهمن و تیم روبوکاپ مدرسه حلی 5 هم از دیگر مسولیتهای اجتماعی این شرکت به شمار می آید . علاوه بر این گروه بهمن همکاری با موسسه محک و کمک به ایجاد اولین بانک سلول های بنیادی را نیز در کارنامه خود دارد.

گروه بهمن نه تنها به تولید محصول با کیفیت می اندیشد بلکه به ساخت جامعه با کیفیت هم توجه ویژه ای دارد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"