کد خبر: ۶۰۹۷۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
به گزارش خبرخودرو، صبح امروز(20 بهمن ماه 99) مراسم افتتاحیه مدرن ترین مرکز نمونه خدمات خودرویی کشور توسط گروه بهمن و با حضور معاونت فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن، مدیر عامل گروه خودروسازی بهمن، مدیر عامل بهمن موتور و و جمعی از مشتریان گروه بهمن و اصحاب رسانه برگزار شد.


به گزارش خبرخودرو، صبح امروز(20 بهمن ماه 99) مراسم افتتاحیه مدرن ترین مرکز نمونه خدمات خودرویی کشور توسط گروه بهمن و با حضور معاونت فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن، مدیر عامل گروه خودروسازی بهمن، مدیر عامل بهمن موتور و و جمعی از مشتریان گروه بهمن و اصحاب رسانه برگزار شد.

امیر میرمنصف، معاونت فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو و در حاشیه این مراسم اظهار داشت: مرکزی که امروز افتتاح شد یکی از برنامه های ما در راستای ارتقای کیفی خدمات پس از فروش به مشتریان بوده است که اثرات آن را در ماه های آتی خواهیم داشت. همچنین در اردیبهشت ماه نیز از دو سالن مجهز تعمیراتی دیگر رونمایی خواهیم کرد که بدین ترتیب ظرفیت پذیرش ما در تعمیرگاه مرکزی که در حال حاضر 85 خودرو در روز است به 218 خودرو افزایش پیدا خواهد کرد تا ظرفیت لازم برای ورود محصولات جدید ما را نیز داشته باشد.

وی عنوان کرد: خوشبختانه بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته توسط سازمان ثالثی که ارزیابی کلی رضایتمندی مشتریان را بر عهده دارد تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن با امتیاز بیش از 850 رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

معاونت فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن در خصوص سیاست های گروه بهمن در تامین قطعات و لوازم یدکی بیان کرد: ما تامین لوازم یدکی را همزمان با تامین قطعات خطوط تولیدی در نظر می گیریم و هنگام تولید خودرو ، قطعات یدکی آن باید در انبار مراکز خدمات پس از فروش موجود باشد. بنابراین سفارش گذاری قطعات یدکی همزمان با قطعات منفصله خودرو صورت می گیرد و فرآیند تامین آنها را جدا از هم نمی بینیم.

میرمنصف خاطرنشان کرد: حتما مشتریان قطعات یدکی را از نمایندگی های مجاز همراه با فاکتور رسمی تهیه کنند زیرا می توانند با مراجعه به وب سایت ما با کد واحد در فاکتور آن را پیگیری کنند. قطعات شرکتی ما نیز دارای هولوگرام با مولفه های امنیتی است و با ارسال پیامک به شماره 48027 و پاسخی که دریافت می کنند می توانند از اصل یا تقلبی بودن قطعه اطمینان حاصل کنند. ضمن اینکه مشتریان می توانند با مراجعه به سایت گروه بهمن از جزئیات بیشتر مطلع شوند.

معاونت فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اشاره به طرح استقبال از بهار تشریح کرد: یکی از خدمات ما به مشتریان عزیز پیش از فرا رسیدن ایام نوروز این طرح است و همواره برای اینکه مشتریان ما در تنگنای زمان تعمیرات برای ایام نوروز قرار نگیرند قبل از فرا رسیدن سال جدید طرحی را برای مشتریان قرار می دهیم تا در فرصت مناسب و وقت کافی با ارائه تخفیفات در خدمت آنان باشیم و با ایجاد یک زمان طولانی از تجمع مراکز جلوگیری کنیم و مشتریان نیز آمادگی لازم را برای برنامه ریزی شخصی خود داشته باشند. ضمن اینکه علی رغم شیوع ویروس کرونا در دو سال اخیر در خدمت رسانی ما به مشتریان خللی ایجاد نشده و به وظایف خود در قبال آنها عمل کرده ایم.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"