کد خبر: ۶۰۸۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
ارتقای داخلی‌سازی شیلر تا 70 درصد
به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل بهمن دیزل ضمن اشاره به ارتقای 70 درصدی داخلی سازی محصول شیلر در سال آتی از عرضه محصولات جدید این شرکت در سال آینده خبر داد.


به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل بهمن دیزل ضمن اشاره به ارتقای 70 درصدی داخلی سازی محصول شیلر درسال آتی از عرضه محصولات جدید این شرکت در سال آینده خبر داد.

مهندس محمد محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو در خصوص محصول جدید شیلر و اهداف این شرکت در بروزرسانی محصولات، به تولید و عرضه دو محصول جدید مینی بوس شیلر و شیلر هشت تن در سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: مینی‌بوس شیلر یا پگاسوز، نسل جدید این نوع خودرو بوده و از لحاظ موتور و گیربکس با محصولات قبلی متفاوت است.

وی افزود: شیلر 8 تن یکی دیگر از محصولات جدید است که در سال جاری تولید و به بازار عرضه خواهد شد و سال آینده نیز دو محصول جدید دیگر در حوزه کامیونت نوع خواب‌دار و با یک برند دیگر و یک محصول دیگر با سگمنت بالاتر به بازار معرفی خواهیم کرد که پس از نهایی شدن، نام و برند آن اعلام خواهد شد.

مدیرعامل بهمن دیزل در خصوص درصد داخلی‌سازی محصولات شیلر گفت: تولید محصول شیلر از مهر 98 با بهره‌گیری از یک پلتفرم آغاز شد که دو کامیونت 6 تن و 8 تن و یک مینی بوس بر روی این پلتفرم سوار شد.

محمدی با اشاره به داخلی سازی 56 درصدی کامیونت شیلر گفت: پیش‌بینی می‌شود، این میزان داخلی‌سازی تا پایان سال 1400 به 70 درصد منتهی شود و از آنجایی که برای دو قطعه موتور و گیربکس، سازنده داخلی نداریم و داخلی سازی آن جزو وظایف شرکت بهمن نیست، در صورت حمایت وزارت صمت از تولیدکننده داخلی، از نیرومحرکه داخلی برای تولید شیلر استفاده خواهیم کرد.

وی در پایان در خصوص عمده‌ترین موانع داخلی‌سازی به نرخ نوسانات ارز به عنوان یکی از مشکلات پیش روی داخلی‌سازی اشاره کرد و افزود: نوسانات نرخ ارز در زمان انعقاد قرارداد، بسیار مورد گلایه سازندگان قطعات قرار می‌گیرد و موضوع تیراژ نیز یکی دیگر از موانع است که سازندگان در این حوزه، خواستار افزایش تیراژ در زمان انعقاد قرارداد هستند.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"