کد خبر: ۶۰۷۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
به گزارش خبرخودرو،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: طرح زوج و فرد خودرو‌ها از امروز (اول بهمن) در کرمانشاه اجرایی می‌شود.


به گزارش خبرخودرو،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: طرح زوج و فرد خودرو‌ها از امروز (اول بهمن) در کرمانشاه اجرایی می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: جریمه درنظر گرفته شده برای خودرو‌هایی که به محدوده‌ی طرح زوج و فرد وارد شوند یک میلیون ریال است.

سرهنگ شیری با بیان اینکه در این طرح خودرو‌های دارای پلاک زوج در روز‌های زوج و خودرو‌های دارای پلاک فرد در روز‌های فرد هفته می‌توانند در محدوده‌های تعیین شده تردد داشته باشند افزود: اجرای این طرح از ساعت ۱۵ تا ۲۰ خواهد بود.

وی گفت: طرح زوج و فرد خودرو‌ها در بافت مرکزی شهر از میدان آزادی تا سه راه شورا، بلوار افشار طوس از تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه و چهار راه جلیلی تا سه راهی لشکر اجرا خواهد شد.

سرهنگ شیری با بیان اینکه طرح زوج و فرد تا پایان سال ادامه خواهد داشت گفت: این طرح در روز‌های جمعه و تعطیل اجرا نمی شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه اظهار داشت: طرح زوج و فرد شامل خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های شخصی می‌شود، و وسایل نقلیه عمومی مانند تاکسی‌ها و اتوبوس‌های خط واحد از این طرح مستثنی هستند.

سرهنگ شیری با اشاره به اطلاع رسانی محدوده طرح ترافیک با نصب بنر، ازساکنان سایر شهرستان‌ها خواست در صورت سفر به کرمانشاه و لزوم حضور در مناطقی که طرح در آن‌ها اجرا می‌شود، متناسب با رقم سمت راست پلاک خودروی خود به مرکز استان سفر کنند تا با محدودیت تردد و جریمه مواجه نشوند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"