کد خبر: ۶۰۶۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۱ - ۲۶ دی ۱۳۹۹
گروه بین الملل: در طول نمایشگاه بزرگ CES کادیلاک، این برند تصویر تبلیغاتی تازه ای برای سدان لوکس پرچمدار سلستیک در آینده ارائه داد.


گروه بین الملل: در طول نمایشگاه بزرگ CES کادیلاک، این برند تصویر تبلیغاتی تازه ای برای سدان لوکس پرچمدار سلستیک در آینده ارائه داد.

به گزارش خبرخودرو، این شرکت فناوری پیشرفته خود را نمایش می دهد، مانند صفحه نمایش تمام عرض دیجیتال که دارای برند برتر از سیستم هایپر اسکرین مرسدس بنز MBUX است.

سلستیک با استفاده از شیشه های هوشمند با دستگاه ذرات معلق، سقفی با چهار ناحیه قابل تنظیم دارد. یک صفحه کنترل در کنسول میانی اجازه می دهد تا نور بیشتری به داخل کابین وارد شود و یا وقتی که یک سرنشین می خواهد حریم خصوصی بیشتری داشته باشد، محیط را تاریک می کند.

کادیلاک اکنون تأیید می کند که این خودرو دارای سیستم چهار چرخ متحرک است. این سدان بر روی پلتفرم اولتیوم جنرال موتورز سوار می شود که می تواند بیش از 400 مایل برد رانندگی را فراهم کند. این شرکت بسته های باتری با ظرفیت 50 کیلووات ساعت تا 200 کیلووات ساعت را برای مدل های آینده سوار بر این شاسی آماده می کند.

سلستیک از طراحی بیرونی چشمگیری برخوردار است. یک ستون C برجسته وجود دارد و چراغ های عقب باریک نیز در گوشه های بدنه قرار می گیرند.

در حالی که فناوری سلستیک در قضاوت براساس این تیزرها چشمگیر و رقابتی به نظر می رسد، خریداران بالقوه باید صبر داشته باشند تا یکی از آنها را بدست آورند. گزارش های قبلی حاکی از ورود آن به بازار پس از کراس اوور برقی لیریک در سال 2022 است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"