کد خبر: ۶۰۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۲۶ آذر ۱۳۹۹
به گزارش خبرخودرو،معاون استاندار و رییس سازمان صمت استان فارس از شرکت «ایران خودرو فارس»، شرکت«شگرف ابزار فارس» و کاغذ زاگرس در شهرستان‌های شیراز و زرقان بازدید به عمل اوردند.


به گزارش خبرخودرو،معاون استاندار و رییس سازمان صمت استان فارس از شرکت «ایران خودرو فارس»، شرکت«شگرف ابزار فارس» و کاغذ زاگرس در شهرستان‌های شیراز و زرقان بازدید به عمل اوردند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: تولید روزانه «شرکت ایران خودرو فارس» ۸۵ دستگاه‌خودرو پژو پارس، با میزان اشتغال ۲۰۰ نفر نیروی انسانی؛ در راستای رسیدن به چشم اندازهای تولیدی و تحقق شعار «جهش تولید» سال جاری ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری است.

حمیدرضا ایزدی با تاکید بر راهبرد ارتقای کمی و کیفی محصولات و ظرفیت‌های تولیدی سایت ایران خودرو فارس افزود: کیفی‌سازی همراه با تنوع‌بخشی این شرکت، سبب توســعه زیرساخت‌های صنعتی، ایجاد اشتغال پایدار، جهش تولید، گسترش فعالیت‌های اقتصادی و ایجاد صنایع پایین دستی می شود.

وی در زمینه تیراژ تولید و تامین کیفیت مستمر در خطوط تولید این شرکت اضافه کرد: ضرورت دارد؛ تا استراتژی و برنامه‌های عملیاتی و مدون، توسط متولیان این صنعت مادر، به سمت اهتمام و جدیت بیشتر در تولیدات خودروسازی برود که البته می‌بایستی همراه با کیفی‌سازی، رعایت استانداردهای لازم، مشتری مداری و حمایت از مصرف کنندگان باشد.

ایزدی با تاکید بر شکوفایی بیش از پیش اقتصاد و صنعت گفت: حفظ واحدهای موجود، توسعه واحدهای صنعتی در بخش های مختلف، ایجاد سرمایه گذاری در صنایع مادر، توجه به نقدینگی، بازسازی و نوسازی ماشین ‌آلات خط تولید،کیفی سازی محصولات داخلی، بومی و رشد صادرات، از محوری‌ترین رویکردهای بخش صنعت استان و کشور خواهد بود.

گفتنی است که «ظفر افشون» معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس و «حمیدرضا ایزدی» رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در راستای بررسی میزان توانمندی و ظرفیت تولید واحدهای قطعه‌سازی و قالب سازی، در زمینه‌های تولید قطعات خودرو و رفع مسائل و مشکلات این واحدها، از «شرکت ایران خودرو فارس»، و «شرکت شگرف ابزار» زرقان و در راستای بهره‌برداری هر چه سریع‌تر، از کارخانه «کاغذ زاگرس» زرقان بازدید کرده، و تمهیدات لازم اندیشیده شد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"