کد خبر: ۶۰۲۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۱۷ آذر ۱۳۹۹
به گزارش خبرخودرو،هشدار پلیس راهور گفت: مه غلیظ، دید افقی در گردنه‌های استان همدان را کاهش داده است.


به گزارش خبرخودرو،هشدار پلیس راهور گفت: مه غلیظ، دید افقی در گردنه‌های استان همدان را کاهش داده است.

جانشین پلیس راه استان همدان گفت: مه غلیظ در سطح محور‌های برون شهری استان، موجب کاهش محسوس دید افقی در گردنه‌های اسدآباد، همه کسی و آوج شده است.

سرهنگ همایی افزود: با توجه به مه غلیط و کاهش میزان دید افقی، استفاده رانندگان از چراغ مه شکن و نور پایین خودرو برای تردد در محور‌های کوهستانی به خصوص گردنه‌های استان همدان ضروری است.وی همچنین بر رعایت سرعت مطمئنه و فاصله ایمنی و سبقت نگرفتن در جاده‌های برون شهری و گردنه‌های سخت گذر استان همدان تاکید کرد.مه غلیظ در سطح محور‌های برون شهری استان، موجب کاهش محسوس دید افقی در گردنه‌های اسدآباد، همه کسی و آوج شده است.

جانشین پلیس راه استان همدان گفت: روز گذشته بر اثر بارش سنگین برف، شاهد لغزندگی سطح جاده‌های برون شهری استان بودیم که تیم‌های راهداری اقدام نمک پاشی و برف‌روبی جاده‌ها با هدف ارتقای سطح ایمنی تردد در این محور‌ها کردند.

سرهنگ همایی افزود: درحال حاضر سطح تمامی جاده‌های استان همدان به دلیل بارندگی‌های روز گذشته و همچنین سرمای هوا، لغزنده، و رعایت موارد ایمنی از جانب رانندگان حین تردد در محور‌های برون شهری استان ضروری است.

وی با اشاره به اینکه همراه داشتن تجهیزات زمستانی برای خودرو‌ها ضروری است گفت: پلیس راه ضمن نظارت بر این موضوع، خودرو‌های بدون تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیرچرخ را جریمه می‌کنند. امروز هواشناسی برای همدان، کاهش محسوس دما پیش بینی کرده است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"