کد خبر: ۶۰۲۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۱۶ آذر ۱۳۹۹
به گزارش خبرخودرو،بارش برف و باران جاده‌های کردستان را لغزنده کرده و مه گرفتگی دید افقی را به کمتر از 150 متر کاهش داده است.


به گزارش خبرخودرو،بارش برف و باران جاده‌های کردستان را لغزنده کرده و مه گرفتگی دید افقی را به کمتر از 150 متر کاهش داده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری کردستان گفت: پدیده مه‌گرفتگی در برخی جاده‌های برون شهری استان بویژه مناطق مرتفع و کوهستانی موجب کاهش دید افقی رانندگان را به کمتر از 150متر شده است.

دانش زندی همچنین افزود : بارش برف و باران تمام مسیر‌های اصلی و فرعی این استان را فرا گرفته و موجب لغزندگی سطح جاده‌ها شده است.

زندی افزود : اکنون بارش باران در مسیر‌های منتهی به شهرستان‌های سروآباد ، سنندج ، دیواندره ، قروه و کامیاران بارش برف و مه گرفتگی موجب کندی تردد شده است.

وی گفت : در محورهای دهگلان ، بیجار ، مریوان نیز بارش باران داریم و در محورهای تکاب و زرینه بارش برف همراه با کولاک شدید تردد را به حداقل رسانده است.

زندی افزود : محور‌های منتهی به شهرستان‌های بانه و سقز نیز شاهد مه شدید بوده بطوریکه در برخی نقاط دید رانندگان حداکثر بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ متر است.

زندی افزود : طبق پیش بینی هواشناسی این بارش‌ها تا ۲۴ ساعت آینده ادامه خواهد داشت و در مناطق کوهستانی و گردنه‌های استان بیشتر به صورت برف است.

وی به مردم توصیه کرد برای سفر به مناطق کوهستانی خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و با پرکردن باک بنزین و داشتن پتوی مسافرتی و مواد غذایی به این مناطق سفر کنند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"