کد خبر: ۶۰۲۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۱۵ آذر ۱۳۹۹
به گزارش خبرخودرو، نایب رییس کانون انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل داخلی کشورگفت: علی رغم اینکه با افزایش قیمت ارز قیمت خودروهای سنگین لاستیک و قطعات یدکی آن افزایش می یابد اما متاسفانه با کاهش قیمت ارز شاهد کاهش قیمت در این بخش نیستیم.


به گزارش خبرخودرو، نایب رییس کانون انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل داخلی کشورگفت: کاهش نرخ ارز هیچ گونه تاثیری بر بازار خودروهای سنگین نداشته است.

رضا رستمی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو اظهار داشت: علی رغم اینکه با افزایش قیمت ارز قیمت خودروهای سنگین لاستیک و قطعات یدکی آن افزایش می یابد اما متاسفانه با کاهش قیمت ارز شاهد کاهش قیمت در این بخش نیستیم. ضمن اینکه در بازار خودروهای سنگین خرید و فروشی انجام نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: البته با توجه به اینکه در فصل مرکبات و صیفی جات قرار داریم، تقاضا در بخش کامیونت به ویژه در شهر مازندران نسبت به دیگر خودروهای سنگین بیشتر است.

نایب رییس کانون انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل داخلی کشور درباره مشکل کمبود لاستیک کامیون داران گفت: خوشبختانه مشکل کمبود لاستیک کامیون داران از زمانی که توزیع لاستیک به سازمان راهداری محول شده تا حدودی رفع شده است.

رستمی در ادامه اظهارات خود با بیان اینکه سرمایه گذاری در بخش حمل و نقل بهره ور نیست، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به افزایش قیمت قطعات یدکی، لاستیک و هزینه های جاری سرمایه گذاری در صنعت حمل و نقل را پیشنهاد نمی کنم و به اعتقاد بنده سرمایه گذاری در بخش های دیگر سودآور تر خواهد بود امابا کاهش قیمت خودروهای سنگین، قطعات یدکی و لاستیک در آینده می توان به بهره وری در این بخش امیدوار بود.

نایب رییس کانون انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل داخلی کشور ضمن ابراز امیدواری به بهبود روابط سیاسی کشور در آینده بیان کرد: متاسفانه در سال های اخیر تحریم ها و محدودیت های انتقال ارز در کشور نوسازی ناوگان حمل و نقل را به تعویق انداخته و علی رغم اینکه دولت پیگیر آن است اما این روند به کندی پیش می رود و عملا نوسازی در این بخش صورت نگرفته است و امیدواریم با بهبود روابط سیاسی کشور صنعت حمل و نقل همانند صنایع دیگر رونق پیدا کند.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"