کد خبر: ۶۰۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۱ - ۰۹ آذر ۱۳۹۹

باشگاه خبرنگاران جوان: سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی گفت: بیست و یکم مهر ماه شکایتی با موضوع سرقت از منزل به دادخواهی یکی از شهروندان در کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه تشکیل شد و ماموران کلانتری شخصی را به نام سیامک به عنوان مظنون پرونده دستگیر کردند و پرونده به همراه مظنون برای بررسی‌های تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: شاکی با حضور در پایگاه ششم در خصوص سرقت از منزلش توضیح داد، برادرم مدتی است برای انجام اموری در تهران ساکن نیست و منزلش خالی از سکنه است که شانزدهم مهر ماه برای سرکشی به خانه او مراجعه کردم و متوجه شدم سارق یا سارقان با ورود به ساختمان مقادیری از اسباب و لوازم منزلش را به ارزش تقریبی ۷۰۰ میلیون ریال سرقت کرده اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: شاکی در ادامه گفت، پس از پیگیری موضوع متوجه شدم یکی از لوازم خانه برادرم در مغازه یکی از همسایگان است و با سوال از وی که چگونه آن را به دست آورده ای؟ اظهار داشت، وسیله را از شخصی به اسم داریوش خریداری کردم و اطلاعی از مسروقه بودن آن نداشتم که با همکاری او ماموران کلانتری موفق شدند داریوش را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام پلیسی افزود: در گام بعدی کارآگاهان از داریوش تحقیق کردند و متهم ضمن اعتراف به بزه انتسابی اعتراف کرد، در گذشته با برادر شاکی در ارتباط بوده و کلید منزل او را در اختیار داشتم و با استفاده از کلید، به محل ساختمان وی رفته و پس از سرقت، بخش زیادی از اموال را به شخصی به نام محمود فروخته ام.

وی با اشاره به اینکه در مرحله بعدی از تحقیقات پلیسی کارآگاهان موفق شدند مالخر اموال سرقتی را در مخفیگاهش دستگیر کنند، گفت: در بازرسی از مغازه وی بخشی از اموال مسروقه متعلق به شاکی کشف و متهم به همراه اموال مکشوفه به پایگاه ششم انتقال یافت.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت: با دستور قضایی اموال مکشوفه تحویل مال باخته شد و هر دو متهم پس از اعزام به دادسرا با صدور قرار مجرمیت از سوی دادیار دادسرای ناحیه ۱۵ تهران روانه زندان شدند.

برچسب ها: سرقت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"