کد خبر: ۶۰۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۰۹ آذر ۱۳۹۹
گروه بین الملل: آخرین ماه سال قرار است شاهد عرضه طیف وسیعی از محصولات برای بازار خودرو هند باشیم.


گروه بین الملل: آخرین ماه سال قرار است شاهد عرضه طیف وسیعی از محصولات برای بازار خودرو هند باشیم.

به گزارش خبرخودرو، این لیست تایید شده شامل مجموعه ای از یک شاسی بلند، یک سدان لوکس، یک شاسی بلند زیر چهار متری و یک سدان عملکرد گرا است.

نیسان مگنیت پاسخ این برند به هیوندای ونیو، کیا سونت، تویوتا اربن کروز، هوندا WRV، تاتا نکسون و فورد اکواسپرت خواهد بود. قیمت این مدل در تاریخ 2 دسامبر اعلام خواهد. مگنیت از یک موتور 1.0 لیتری در قالب تنفس طبیعی و توربوشارژ استفاده خواهد کرد. یک واحد جعبه دنده دستی پنج سرعته استاندارد خواهد داشت در حالی که CVT هم در انواع بالاتر در دسترس خواهد بود. این مدل در چهار نوع ارائه می شود.

جانشین کلاس CLA، لیموزین جدید کلاس A مرسدس بنز در نمایشگاه خودروی 2020 به نمایش درآمد که به زودی در اواخر این ماه به بازار عرضه می شود. گزینه های پیشرانه احتمالاً شامل موتورهای 2.0 لیتری بنزینی و دیزلی و همچنین یک موتور 2.0 لیتری توربو بنزین در نسخه آ ام جی است و به ویژگی هایی از جمله آخرین سیستم MBUX، سانروف پانوراما، نورپردازی LED، کروز کنترل، شارژ بی سیم، صفحه نمایش عریض و کنترل آب و هوای دو منطقه مجهز خواهد شد.

در ماه اکتبر، آئودی هند هنگام معرفی Q2 شاسی بلند تصویری تبلیغاتی از مدل آینده به اشتراک گذاشت. این مدل که چیزی به جز S5 اسپرتبک نیست، این ماه در هند روانه بازار می شود. سومین مدل عملکرد گرا که امسال پس از RS 7 و RS Q8 توسط این برند به بازار عرضه شد. S5 اسپرتبک با یک پیشرانه 3.0 لیتری توئین توربو V6 همراه است که 349 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.


اخبار مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"