کد خبر: ۶۰۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۰۹ آذر ۱۳۹۹
گروه بین الملل: بی ام و علاقه ای به انتشار جزئیات قبل از آماده شدن خودرو ندارد، اما موارد کمی می توانند در عصر اینترنت مخفی بمانند.


گروه بین الملل: بی ام و علاقه ای به انتشار جزئیات قبل از آماده شدن خودرو ندارد، اما موارد کمی می توانند در عصر اینترنت مخفی بمانند.

به گزارش خبرخودرو، جزئیات بسیاری از جنبه های i7 را که فقط شایعات درباره آنها شنیده ایم مانند دامنه و خروجی آن، منتشر شده اند. همچنین تصویر هیجان انگیزی از آن منتشر شده است.

باتری 100 کیلووات ساعت در بی ام و i7 قرار می گیرد که برد سدان لوکس تمام الکتریکی را بیش از 300 مایل خواهد داشت. این i7 دارای یک جفت موتور الکتریکی است که نیروی هر چهار چرخ را تأمین می کند و قدرت آن 536 اسب بخار (399 کیلووات) است. شایعات قبلی حاکی از آن بود که این مدل می تواند تا 650 اسب بخار قدرت (484 کیلووات) تولید کند. با این حال، اگر این شرکت برنامه هایی با عملکرد بالا برای مدل داشته باشد، ممکن است وجود داشته باشد، زیرا به نظر می رسد در رقابت با مرسدس EQS باشد.

i7، معادل EQS مرسدس است و می تواند یک مدل با بیش از 600 اسب بخار (477 کیلووات) باشد، هرچند خیلی زود است که مشخص شود چه برنامه ای در سطح بالا در نظر گرفته شده است. بخش عملکرد بی ام و همچنین i7 را با ویژگی های ایمنی و فن آوری های نیمه خودران جفت می کند.

در حالی که مرسدس در حال توسعه EQS است و انتظار می رود برای سال مدل 2022 عرضه شود، رونمایی از بی ام و i7 کمی عقب تر خواهد بود و احتمالاً در سال 2022 به عنوان مدل 2023 آغاز به بازار عرضه می شود. با این حال، چیزهای زیادی می توانند از حالا به بعد تغییر کنند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"