کد خبر: ۶۰۱۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۱ - ۰۸ آذر ۱۳۹۹
به گزارش خبرخودرو، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از تسویه تدریجی مطالبات جایگاه داران سوخت خبر داد.


به گزارش خبرخودرو، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از تسویه تدریجی مطالبات جایگاه داران سوخت خبر داد.

فاطمه کاهی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو درباره تاخیر در پرداخت حق العمل کاری جایگاه داران سوخت که اعتراض آنان را در بر داشته است، عنوان کرد: مصوبه هیأت وزیران مبنی بر تعیین و پرداخت حق العمل کاری جایگاه داران پس از بررسی از سوی کارگروه مشترک سازمان حمایت و برنامه و بودجه و وزارت نفت در تاریخ 23 شهریور ماه سال جاری از سوی معاون اول محترم رئیس جمهور به وزارت نفت و سایر مراجع مربوطه ابلاغ و سپس از سوی وزارت نفت در مهرماه سال جاری، از تاریخ اول آبان ماه سال جاری در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اجرایی شد. لذا تاریخ اعمال حق‌العمل‌جدید جایگاه داران از اول آبان ماه است.

وی در پاسخ به این سوال که تکلیف پرداخت های معوق جایگاه داران چیست، بیان کرد: پرداخت مطالبات معوق جایگاه داران با توجه به زمان ابلاغ موضوع و همچنین اعمال تغییرات سیستمی مرتبط در دستور کار قرار گرفت و به موجب رویکرد تنظیمی، به صورت پایلوت انجام و در حال حاضر نیز درتمامی مناطق شرکت ملی پخش در حال پرداخت و تسویه تدریجی است.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در خصوص ادعای جایگاه داران مبنی بر اینکه تاخیر در پرداخت حق العمل کاری آنان را در پرداخت مالیات بر ارزش افزوده با ابهام مواجه کرده است، گفت: پرداخت مالیات از سوی جایگاه داران در حوزه اختیارات سازمان امور مالیاتی است و شرکت ملی پخش هیچ گونه مسئولیتی در این قبال ندارد.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"