کد خبر: ۵۹۸۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۷ - ۱۰ آبان ۱۳۹۹

مهر: دادستان عمومی و انقلاب ملارد از دستگیری باند ۷ نفره تولید سکه های تقلبی طلا در این شهرستان خبر داد و گفت: طی بررسی ها بیش از ۹۰ سکه یک گرمی تقلبی طلا و انواع برچسب‌ بانک مرکزی کشف شد.

جواد جبله در گفتگو با خبرنگار مهر، از دستگیری باند تولید سکه‌های تقلبی طلا خبر داد و اظهار داشت: این باند با همکاری برخی از طلافروشان در دام مأموران پلیس افتاده‌اند.

جبله با بیان اینکه سکه‌های تقلبی در تهران و البرز به فروش می رسیده‌اند گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد سردسته این باند در یکی از محلات جنوبی تهران اقدام به تولید سکه‌های تقلبی طلا م. کرده که با تلاش مأموران پلیس و همکاری طلافروشان ۷ نفر از ا عضای این باند دستگیر شده‌اند.

دادستان ملارد بیان داشت: در اقدام ضربتی مأموران عامل اصلی تولید سکه‌های تقلبی طلا بازداشت و بیش از ۹۰ سکه یک گرمی تقلبی طلا و انواع برچسب‌های بانک مرکزی از مخفیگاه فرد دستگیر شده کشف شده است.

وی گفت: متهم از فعالیت ۳ ماهه خود در این عرصه خبر داد و بیان داشت: این پرونده در شعبه ۵ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ملارد در حال رسیدگی است و کسانی که در این زمینه آسیب دیده‌اند می‌توانند ره این شعبه مراجعه کنند.

برچسب ها: طلا ، سکه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"