کد خبر: ۵۹۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۱۰ آبان ۱۳۹۹
به گزارش خبرخودرو، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت:شرایط ویژه کرونایی موجب تاخیر صدور کارت سوخت در ماه های اخیر شده بود و گاها این فرآیند تا سه ماه به طول می انجامید اما در حال حاضر این مشکل رفع شده و کارت های سوخت شهریور ماه در حال صدور است و می توان گفت صدور کارت سوخت به بازه زمانی دو ماه رسیده است.


به گزارش خبرخودرو، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی از کاهش مدت زمان صدور کارت سوخت از سه ماه به 60 روز خبر داد.

فاطمه کاهی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو بیان کرد: شرایط ویژه کرونایی موجب تاخیر صدور کارت سوخت در ماه های اخیر شده بود و گاها این فرآیند تا سه ماه به طول می انجامید اما در حال حاضر این مشکل رفع شده و کارت های سوخت شهریور ماه در حال صدور است و می توان گفت صدور کارت سوخت به بازه زمانی دو ماه رسیده است.

وی در خصوص حذف کارت سوخت خودروهای فرسوده تشریح کرد: این موضوع به تصمیم هیأت دولت و در راستای طرح جامع کاهش آلودگی هوا بوده و شرکت ملی پخش هیچ گونه نقشی دراین تصمیم گیری نداشته و تنها مجری قانون است. البته این موضوع توسط شرکت ملی پخش به مبادی ذیربط منعکس شده اما تصمیم گیری با خود دولت است.

کاهی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه که آیا کاهش مصرف بنزین سوپر در جایگاه ها ناشی از مشکل در زمینه توزیع است، گفت: در زمینه تامین و توزیع بنزین سوپر هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و در حال حاضر در خصوص کاهش مصرف آن آمار دقیقی در دسترس نیست.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی درباره نحوه نظارت شرکت ملی پخش بر رعایت پروتکل های بهداشتی در جایگاه های سوخت تشریح کرد: پروتکل های بهداشتی تماما در جایگاه های سوخت رعایت می شود. ضمن اینکه شرکت ملی پخش به دلیل وضعیت قرمز کرونا در کشور و به ویژه شهر تهران، رعایت پروتکل های بهداشتی در جایگاه های سوخت را به شکل سخت گیرانه تری نسبت به گذشته کنترل ونظارت می کند.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"