کد خبر: ۵۹۸۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۱۰ آبان ۱۳۹۹
گروه بین الملل: اولا کالنیوس، مدیر عامل دایملر اخیراً اعتراف کرد که مرسدس برای پوشش دادن هر فضا در هر بخش، کمی بیش از حد پیش رفته است و وعده داد که محصولات را تجزیه و تحلیل کند و ببیند که آیا برخی از مدل ها قابل حذف هستند.


گروه بین الملل: اولا کالنیوس، مدیر عامل دایملر اخیراً اعتراف کرد که مرسدس برای پوشش دادن هر فضا در هر بخش، کمی بیش از حد پیش رفته است و وعده داد که محصولات را تجزیه و تحلیل کند و ببیند که آیا برخی از مدل ها قابل حذف هستند.

به گزارش خبرخودرو، این عکسهای جاسوسی جدید کلاس G 4x4، با بیانیه او در تناقض است زیرا این یک مدل اساسی نیست، اما مدتها پیش تأیید شده بود.

شاید طرفدار هجوم شاسی بلندهای مرسدس نباشید، اما باید اعتراف کنید که مرسدس می داند چگونه یک خودروی اسپرت کاملاً جالب بسازد. کلاس G 4x4 شاید مهمترین نمونه باشد که با محورهای پورتال خود بلند ایستاده است. استتار استفاده شده در کناره ها بی معنی است زیرا ما به وضوح می توانیم قوس هایی را که باعث ایجاد فضا برای این لاستیک های عظیم الجثه می شود، ببینیم.

با توجه به اینکه نمونه اولیه فاقد جلوپنجره پانامریکانای آ ام جی G63 است، حدس می زنیم که پلتفرم کلاس G 4x4 جدید بر اساس یکی دیگر از مدل های بنز انجام است. این خودرو می تواند مانند مدل قبلی خود یعنی G550 ساخته شود، که اگرچه آ ام جی نیست، اما با موتور توئین توربو 4.0 لیتری V8 با تولید 416 اسب بخار قدرت و 450 پوند فوت (610 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند.

به نظر می رسد این نمونه آزمایشی تقریباً آماده است تا روکش استتاری خود را کنار بگذارد، بنابراین به دنبال رونمایی در هفته ها یا ماه های آینده باشید. جزئیات هزینه آن فعلاً در دسترس نیست، اما می توانید تصور کنید که این میزان به مراتب بیش از 130 هزار و 900 دلار برای یک مرسدس G550 استاندارد در ایالات متحده است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"