کد خبر: ۵۹۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۱۰ آبان ۱۳۹۹
گروه بین الملل: سرانجام GMC هامر EV در تاریخ 20 اکتبر رونمایی شد.


گروه بین الملل: سرانجام GMC هامر EV در تاریخ 20 اکتبر رونمایی شد.

به گزارش خبرخودرو، وانت تمام الکتریکی نخستین بار ابتدای سال 2020 تبلیغ شد اما رونمایی رسمی آن به دلیل ویروس کرونا به تأخیر افتاد. با این حال، به نظر می رسد وانت رونمایی شده نزدیک به مشخصات تولید است، اما آماده تولید نیست.

این ادعا طبق گزارش های اخیر است که از مدیر طراحی GMC هامر EV، جان مک منتشر شده است. گفته می شود برخی از اجزای سازنده قبل از تولید تغییراتی خواهند داشت. مک در ادامه توضیح داد که تفاوت های ظریف احتمالاً چیزهای کوچکی است که تیم طراحی متوجه آنها خواهد شد، مانند تغییر در صفحات کشویی، درب عقب و جزئیات سطح. این بدان معنی است که ممکن است چنین تغییراتی مورد توجه خریداران قرار نگیرد.

مطمئناً GMC وقت دارد تا تغییرات را ایجاد کند. این وانت تا پاییز 2021 به نمایندگی های فروش می رسد، اما با طولانی شدن اعلامیه رسمی، ممکن است برخی تعجب کنند که از نظر فنی مشخصات تولیدی ندارد.

هنگامی که هامر EV وارد چرخه تولید می شود، GMC می گوید این اولین وانت فوق العاده در جهان با 1000 اسب بخار قدرت و گشتاور چرخشی حدود 11،500 پوند فوت برآورد می شود.

با رقابت وانت های الکتریکی همچون فورد، ریویان و تسلا، مطمئناً روی جنرال موتورز فشارهایی وجود دارد که به زودی محصول را تحویل دهد. هامر EV در مدت سه ثانیه قادر به رساندن حداکثر سرعت 60 مایل در ساعت است اما 112 هزار و 595 دلار نیز قیمت دارد و فقط به رنگ سفید در دسترس خواهد بود. هامر EV ارزانتر تا سال 2023 وارد بازار نمی شود و مدل پایه 79 هزار و 995 دلاری آن تا سال 2024 عرضه نمی شود.


برچسب ها: هامر ، gmc ، ev ، اخبار خودرو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"