کد خبر: ۵۹۸۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۰ آبان ۱۳۹۹
گروه بین الملل: طبق گفته زک هالیس، مدیر اشکودا اتو ایندیا، این شرکت تمام دستگاه های کاروک شاسی بلند را به فروش رسانده است.


گروه بین الملل: طبق گفته زک هالیس، مدیر اشکودا اتو ایندیا، این شرکت تمام دستگاه های کاروک شاسی بلند را به فروش رسانده است.

به گزارش خبرخودرو، این مدل برای اولین بار در نمایشگاه خودرو اکسپو 2020 پیش از عرضه در ماه می به نمایش درآمد.

اشکودا کاروک، با قیمت 24.99 روپیه، فقط به هزار دستگاه محدود شد که از طریق مسیر CBU به کشور وارد شد. این مدل در شش گزینه رنگی شامل یک رنگ سفید، قهوه ای مغناطیسی، آبی گدازه ای، سیاه جادویی، نقره ای درخشان و خاکستری کوارتز در یک مدل ارائه شد.

گزینه های پیشرانه در اشکودا کاروک محدود به یک موتور 1.5 لیتری TSI بنزینی بود که 148 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن متر گشتاور تولید می کرد. این موتور با یک جعبه دنده اتوماتیک DSG هفت سرعته جفت شده است و در عرض 9 ثانیه خودرو را از حالت سکون به 100 کیلومتر در ساعت می رساند.

اشکودا در حال حاضر در حال کار بر روی ویژن IN شاسی بلند است که به تازگی آزمایش شده است و می توانید اخبار مربوط به آن را در این سایت دنبال کنید. انتظار می رود که این مدل اولین بار در سه ماهه اول سال آینده رونمایی و سپس در اواسط سال 2021 به بازار عرضه شود. پس از عرضه، این مدل با کیا سلتوس و هیوندای کرتا رقابت خواهد کرد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"