کد خبر: ۵۹۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۱۰ آبان ۱۳۹۹
گروه بین الملل: فورد اکواسپرت بالاترین رتبه را در بین ده خودرو برتر صادر شده در هند تا نیمه اول سال مالی 2021 دارد.


گروه بین الملل: فورد اکواسپرت بالاترین رتبه را در بین ده خودرو برتر صادر شده در هند تا نیمه اول سال مالی 2021 دارد.

به گزارش خبرخودرو، این شرکت 21 هزار و 414 دستگاه از اکواسپرت را در نیمه اول سال مالی 2021 صادر کرد. ویروس کرونا با کاهش بیش از 50 درصدی صادرات برای بیشتر تولیدکنندگان خودرو، صادرات را تحت تأثیر قرار داده است. با این حال، به طور نسبی، صادرات اکواسپرت در نیمه اول سال مالی 2021 در مقایسه با نیمه اول سال مالی 2020، 45 درصد کاهش داشته است.

فورد اکواسپرت یک مدل فروش محبوب در بخش خود در هند و همچنین بازارهای بین المللی است. این خودرو همچنین تکیه گاه اصلی صادرات فورد هند بوده است که سهم قابل توجهی از صادرات خودروی سواری آن را تشکیل می دهد. از طرف دیگر، کیا سلتوس با کسب تنها 62 واحد، مقام دوم جنرال موتورز را از دست داد. جنرال موتورز در نیمه اول سال مالی2021 ، 16 هزار و 568 دستگاه صادر کرده است، در حالی که کیا در همین مدت 16 هزار و 568 دستگاه از سلتوس را صادر کرده است.

در هند، فورد اکواسپرت با موتورهای 1.5 لیتری بنزینی و دیزلی در دسترس است. اولی قادر به تولید 121 اسب بخار و 149 نیوتن متر گشتاور است در حالی که دومی گشتاور 99 اسب بخار و 215 نیوتن متر تولید می کند. یک جعبه دنده پنج سرعته دستی در هر دو نوع ارائه شده است، در حالی که نسخه بنزینی با جعبه دنده اتوماتیک مبدل گشتاور شش سرعته را نیز دریافت می کند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"