کد خبر: ۵۹۸۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۰ - ۰۸ آبان ۱۳۹۹
گروه بین الملل: در اوایل تابستان امسال، ویدیوهایی ظاهر شد که یک فراری مرموز و مشکی رنگ812 سوپرفست را نشان می داد.


گروه بین الملل: در اوایل تابستان امسال، ویدیوهایی ظاهر شد که یک فراری مرموز و مشکی رنگ812 سوپرفست را نشان می داد.

به گزارش خبرخودرو، این خودروساز در مورد مدل های آینده خیلی کم صحبت است. حتی تصاویر جاسوسی نیز موارد نادری هستند. با این حال، شواهد نشان می دهد که این812 محصول خاصی است.

این ویدئو دلیل بیشتری بر ادامه کار این شرکت در مورد محصولی است، که هنوز نام آن را نمی دانیم. ممکن است یک فراری 812 GTO باشد، اگرچه از این سه حرف فقط سه بار در تاریخ شرکت استفاده شده است و اخیراً با مدل 599 همراه بوده است. این یک نام خاص است که تنها با یک خودروی خاص همراه می شود. این ابرخودرو در حال حاضر یک موتور قدرتمند 6.5 لیتری V12 را در زیر کاپوت خود قرار داده است.

812 سوپرفست، 789 اسب بخار قدرت (588 کیلووات) و 530 پوند فوت (718 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. تنظیم آن روی بیش از 800 اسب بخار کار آسانی است و شواهدی وجود دارد که احتمالاً این اتفاق افتاده است. حالت اگزوز که از پشت خارج می شود کمی عمیق تر از قبل است، اگرچه این می تواند گواه سیستم اگزوز جدید باشد. این خودرو همچنین از یک دیفیوزر عقب تهاجمی همراه با سایر تغییرات کوچک آیرودینامیکی استفاده می کند.

در حال حاضر، 812 GTO فقط حدس و گمان است، هرچند که واضح است فراری روی محصولی کار می کند. ما از یک مدل GTO بسیار هیجان زده خواهیم شد، اگرچه احتمال اینکه امسال آن را ببینیم بسیار کم است. اگر این خودرو یک فراری 812 سوپرفست در حال توسعه است، احتمالاً رونمایی از آن را تا سال دیگر نمی بینیم.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"