کد خبر: ۵۹۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۲ - ۰۶ آبان ۱۳۹۹
گروه بین الملل: هیوندای هند اولین طرح های نسل جدید i20 را منتشر کرد که تعدادی از آنها قبلاً وارد نمایندگی ها شده اند.


گروه بین الملل: هیوندای هند اولین طرح های نسل جدید i20 را منتشر کرد که تعدادی از آنها قبلاً وارد نمایندگی ها شده اند.

به گزارش خبرخودرو، اکنون می توانیم تأیید کنیم که نسل سوم i20 در هفته اول ماه نوامبر در هند عرضه می شود.

از ویژگی های برجسته جدید هیوندای i20 با مشخصات هند می توان به جلو پنجره همراه با نشان هیوندای، هدلایت های پروژکتوری، چراغ مه شکن مثلثی شکل، چرخ های آلیاژی تراش خورده الماسی، چراغ های عقب LED به شکل Z و یک نوار کرومی، فرو رفتگی پلاک پشت سپر، واشر و برف پاک کن عقب و آنتن باله کوسه اشاره کرد.

در داخل، نسل جدید هیوندای i20 به کنسول کیلومترشمار کاملا دیجیتالی، کنترل های نصب شده بر روی فرمان، سیستم اطلاعات و سرگرمی با صفحه لمسی بزرگ، شارژ بی سیم، فرمان چهار بلند، دریچه های متناوب ردیف دوم، سانروف برقی و دستگاه تصفیه هوا مجهز شده است.

پیش بینی می شود هیوندایi20 مدل 2020 با سه گزینه پیشرانه شامل یک موتور بنزینی 1.2 لیتری NA، یک موتور 1.5 لیتری دیزلی و یک موتور 1.0 لیتری توربو بنزینی ارائه شود. احتمالاً مورد اول با یک جعبه دنده دستی پنج سرعته ارائه می شود در حالی که دو مورد دوم می توانند با یک جعبه دنده دستی شش سرعته جفت شوند. یک واحد DCT متصل به موتور 1.0 لیتری توربو بنزین را نیز نمی توان منتفی دانست. پس از عرضه، هیوندای i20 جدید با ماروتی سوزوکی بالنو، فولکس واگن پولو، هوندا جاز و تاتا آلتروز رقابت خواهد کرد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"