کد خبر: ۵۹۸۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۲ - ۰۶ آبان ۱۳۹۹
گروه بین الملل: هوندا NSX قول های بسیاری را به دنیای ابرخودروها پس از عرضه در سال 2016 داد.


گروه بین الملل: هوندا NSX قول های بسیاری را به دنیای ابرخودروها پس از عرضه در سال 2016 داد.

به گزارش خبرخودرو، اگرچه آخرین نمونه این ابرخودرو عملکرد اولیه بسیار خوبی ارائه داد، اما تعداد کم فروش به این معنی است که خودروساز ژاپنی از سال آینده این خودرو را در بازارهای استرالیا نمی فروشد.

این خبر در حالی منتشر می شود که هوندا استرالیا در حال انتقال از تنظیم نمایندگی فروش به یک مدل تحت مدیریت مرکزی است. در تجدید ساختار استراتژی تجاری خود، NSX تنها مصدوم تحت فشار نخواهد بود، چرا که جاز و سیتی نیز به سرنوشت یکسانی دچار خواهند شد.

سخنگوی هوندا استرالیا گفت: "اطلاعات مدل NSX چند هفته پیش از وب سایت برداشته شد، زیرا دیگر امکان سفارش جدید برای NSX وجود ندارد."

پس از اینکه مدل فعلی در سال 2012 به عنوان یک کانسپت ارائه شد، قلب طرفداران هوندا را در سراسر جهان گرم کرد.

ابرخودروی طلایی به عنوان یک پیشرانه هیبریدی چهار چرخ متحرک و دارای موتور 3.5 لیتری V6 توربوشارژ 572 اسب بخار (427 کیلووات) توربوشارژ V6 متصل به سه موتور الکتریکی و جعبه دنده دو کلاچه بازگشت. در حالی که به دلیل فناوری هیبرید اضافه شده، بسیار سنگین تر از اندازه اصلی بود.

همراه با توقف ارائه این ابرخودرو، خودروساز ژاپنی در ماه ژوئیه سال 2021 با تمام خودروهای دارای برچسب قیمت غیرقابل توافق توسط هوندای استرالیا، به یک مدل قیمت ثابت می رود. هرچقدر که این امر مایه تاسف است، تعداد فروش آنقدر کم بود که می خواستیم بیشتر مشتریان متوجه عدم حضور این ابرخودرو شوند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"