کد خبر: ۵۹۷۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۰۳ آبان ۱۳۹۹
گروه بین الملل: اوایل سال جاری، پورشه آزمایش نسل جدید911 GT3 RS را آغاز کرد.


گروه بین الملل: اوایل سال جاری، پورشه آزمایش نسل جدید911 GT3 RS را آغاز کرد.

به گزارش خبرخودرو، تصاویر جاسوسی از این مدل به روزرسانی هایی نسبت به مدل قبلی خود را نشان می دهد، همانطور که در تصاویر جاسوسی جدید نشان داده شده است.

پیش بینی می شود که پورشه911 GT3 RS برای اولین بار در سال 2021 رونمایی شود که از طراحی به روز شده ای در قسمت جلو و عقب برخوردار است. نمای جلویی از یک سپر و کاپوت به روز شده بهره می برد. منافذ گسترده ای برای جریان هوا روی کاپوت به چشم می خوردند. همچنین یک دیفیوزر بزرگ در قسمت جلو نیز ارائه می شود. گلگیرها دارای ورودی هوا هستند، در حالی که خودرو روی چرخ های بزرگ آلیاژی قرار دارد که با لاستیک های ضخیم پیچیده شده است.

در قسمت عقب پورشه911 GT3 RS یک اسپویلر بزرگ وجود دارد. در قسمت زیرین سپر عقب، یک اگزوز دوگانه و یک دیفیوزر به چشم می خورد. جزئیات مربوط به فضای داخلی خودرو در حال حاضر منتشر نشده اند.

در زیر کاپوت، انتظار می رود قدرت پورشه 911 GT3 RS از طریق یک موتور 4.0 لیتری NA flat-six با قدرت تقریبی 550 اسب بخار تامین شود. یک جعبه دنده PDK به طور استاندارد ارائه می شود در حالی که در حال حاضر نمی توان یک جعبه دنده دستی را از دور خارج کرد. با نزدیک شدن به زمان رونمایی، جزئیات بیشتری منتشر خواهد شد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"