کد خبر: ۵۹۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۴ - ۰۱ آبان ۱۳۹۹
گروه بین الملل: تصاویری از فولکس واگن اطلس در کالیفرنیا مشاهده منتشر شده اند.


گروه بین الملل: تصاویری از فولکس واگن اطلس در کالیفرنیا مشاهده منتشر شده اند.

به گزارش خبرخودرو، پکیح ارائه شده با آن باعث می شود که این کراس اوور با برخی اصلاحات کمی خشن تر به نظر برسد.

پکیج 2 هزار و 500 دلاری بیس کمپ در قسمت بیرونی اطلس تغییراتی ایجاد می کند تا به سپر جلو سپر، گلگیرها و سپر عقب Silver اضافه شود. شرکت ایر دیزاین (AirDesign) بدنه مقاوم این قطعات را به فولکس واگن عرضه می کند.

به عنوان یک گزینه اضافی برای پکیج بیس کمپ، رینگ های 17 اینچی Fifteen52 تراورس MX هزار دلاری وجود دارد که با دو رنگ مات گرافیت یا نقره ای درخشان در دسترس هستند. این رینگ ها از 10 میله کوتاه و یک لبه به سبک مهره ای در خارج برخوردار هستند.

تجهیزات تولید بیس کمپ نسبت به کانسپت اصلی نمایشگاه اتومبیل نیویورک 2019 کمی متوسط تر است. آن نسخه همچنین دارای یک بالابر تعلیق 1.5 اینچی با استفاده از اجزای H&R بود. یک میله سقفی بزرگ نیز وجود داشت که در جلوی آن یک میله نور LED قرار دارد. ممکن است افزودن این موارد به پکیج موجود برای مشتریان، این گزینه را برای افرادی که قصد رانندگی آفرود دارند، کمی جذاب تر کند.

خریداران می توانند لوازم جانبی بیس کمپ را به صورت یک پکیج کامل تهیه کنند. برای دریافت نشان ویژه ای که در این تصاویر قابل مشاهده است، باید کیت کامل را تهیه کنید. این قطعات در حال حاضر فقط در اطلس 2021 موجود اند، نه در مدل سال های قبلی یا در اطلس کراس اسپرت.

اطلس برای مدل 2021 یک به روزرسانی در سبک دریافت کرد. این تغییرات شامل یک جلوبندی عمودی تر و یک سری تجهیزات گسترده در داخل بود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"