کد خبر: ۵۹۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۰۱ آبان ۱۳۹۹
گروه بین الملل: نسل جدید اشکودا اوکتاویا بار دیگر در جاده های هند آزمایش شده است.


گروه بین الملل: نسل جدید اشکودا اوکتاویا بار دیگر در جاده های هند آزمایش شده است.

به گزارش خبرخودرو، به نظر می رسد این مدل آماده تولید است و می تواند در سال آینده عرضه شود. عکسهای جاسوسی یک نمونه آزمایشی با پوشش استتاری را نشان می دهد که شامل جلوبندی طراحی شده با هدلایت های LED، جلو پنجره پایین با حاشیه های کروم و مه شکن های LED است. نمای جانبی با چرخ های آلیاژهای 17 اینچی طراحی شده در الگوی جدید برای نسل فعلی آشنا به نظر می رسد. قسمت عقب، اوکتاویا دارای چراغ های عقب LED جدید، درب عقب دوباره طراحی شده و آرم جدید 'SKODA' در مرکز است.

در حالی که تصاویر جاسوسی جزئیاتی از فضای داخلی را نشان نمی دهد، انتظار داریم با فضای داخلی بژ و مشکی دو رنگ، به سیستم اطلاعات و سرگرمی صفحه نمایش لمسی 10 اینچی، کیلومترشمار کاملا دیجیتال 10.25 اینچی، نمایشگر هدآپ، شارژ بی سیم و کنترل آب و هوای سه منطقه ای مجهز شود. لیست ایمنی ممکن است شامل 9 کیسه هوا، کنترل کشش و کروز کنترل تطبیقی باشد.

اشکودا اوکتاویا تنها خودرویی بود که به روزرسانی BS6 را کنار گذاشت و بنابراین در اوایل سال جاری متوقف شد. به محض رونمایی، نسل بعدی اشکودا اوکتاویا BS6 می تواند مجهز به یک موتور 2.0 لیتری TSI توربو بنزینی با قدرت 187 اسب بخار و 320 نیوتن متر گشتاور متصل به یک جهبه دنده هفت سرعته DSG اتوماتیک باشد. موتور 1.5 لیتری TSI بنزینی اشکودا هم می تواند با یک جعبه دنده شش سرعته دستی و یک جعبه دنده هفت سرعته DSG همراه شود. یک گزینه دیزلی با نسل جدید اشکودا سیویک بعید به نظر می رسد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"