کد خبر: ۵۹۷۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۸ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹
گروه بین الملل: فروش آنلاین فورد برونکو اسپرت مدل 2021 از ماه ژوئیه فعال شده است، اما برادر بزرگتر آن هنوز در سامانه آنلاین شرکت جاسازی نشده است.


گروه بین الملل: فروش آنلاین فورد برونکو اسپرت مدل 2021 از ماه ژوئیه فعال شده است، اما برادر بزرگتر آن هنوز در سامانه آنلاین شرکت جاسازی نشده است.

به گزارش خبرخودرو، این موضوع در روزهای آینده تغییر خواهد کرد زیرا برونکو گزارش داده است که مشتریان احتمالی می توانند شاسی بلند ایده آل خود را از جمعه 23 اکتبر رزرو کنند.

انتظار می رود فورد برونکو مدل 2021 در شش تریم اصلاح شده در دسترس باشد: بیس، بیگ بند، بلک دیاموند، اوتر بنکس، وایلدترک و بدلندز. علاوه بر این، پرچمدار نسخه اول وجود دارد، اما دیگر نمی توانید یکی از آنها را بدست آورید زیرا همه 7 هزار دستگاه توسط خریداران اولیه رزرو شده اند.

جدا از تریم انتخابی، باید نسخه دو یا چهار درب خود را انتخاب کنید و از بین موتور 2.3 یا 2.7 لیتری اکوبوست یکی را انتخاب کنید. علاقه مندان به آفرود احتمالاً انتظار پکیج ساسکواچ را به عنوان تجهیزات اختیاری دارند، که به جز وایلدترک و ادیشن اول که صورت استاندارد عرضه می شود.

بسته به تریم انتخابی، برونکو مدل 2021 دارای پکیجMid ، High و Lux است که مجموعه ای از کیت ها را با هزینه اضافی همراه با انتخاب بین 11 رنگ بدنه ارائه می دهد. فورد قبلاً اعلام کرده بود كه بیش از 200 مورد از لوازم جانبی با پشتیبانی كارخانه در هنگام رونمایی در دسترس خواهد بود.

در همین حال، رزروکنندگان می توانند اواخر امسال آنها را به سفارشات واقعی تبدیل کنند و اولین تحویل ها در ژوئن 2021 آغاز می شود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"