کد خبر: ۵۹۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹
گروه بین الملل: اوایل این ماه اخباری مبنی بر توقف تولید شورولت کوروت مدل 2020 به دلیل کمبود قطعات منتشر شد.


گروه بین الملل: اوایل این ماه اخباری مبنی بر توقف تولید شورولت کوروت مدل 2020 به دلیل کمبود قطعات منتشر شد.

به گزارش خبرخودرو، این یک آغاز دشوار برای کوروت است که تولید آن اولین بار با اعتصاب اتحادیه کارگران به تأخیر افتاد تا ویروس کرونا بیشتر مانع از عرضه طولانی مدت کوروت شود. با این حال، اکنون به نظر می رسد که تولید مجدداً آغاز شده است.

کارخانه شورولت کوروت با فعالیت در دو شیفت و ساخت 800 تا 850 دستگاه در هفته، دوباره به کار خود ادامه می دهد. تولید مدل 2020 احتمالاً تا ماه دسامبر ادامه خواهد داشت و می تواند تا پایان تعطیلات آخر سال ادامه داشته باشد. شورولت تصمیم گرفت تولید خود را در اوایل ماه جاری متوقف کند، زیرا با کمبود قطعات از سوی تامین کنندگان روبرو شد. این تعطیلی قبل از شروع مجدد تولید کوروت، به تولیدکنندگان فرصت داد تا قطعات مازاد فراهم کنند.

این تعطیلی حدود یک ماه پس از شروع کارخانه برای تغییر تقاضا در کارخانه آغاز شد. جنرال موتورز در ابتدا قصد داشت تولید کوروتC8 قبل از پایان سال گذشته آغاز شود، اگرچه اعتصاب 40 روزه اتحادیه کارگران باعث به تأخیر انداختن به موقع تولید C7 شد. تولید C8 در ژانویه آغاز شد، اگرچه ویرورس کرونا باعث شد کارخانه های زیادی در سراسر جهان برای چند هفته متوقف شوند.

قبلاً کوروت از مدل 2021 رونمایی کرده و شایعات حاکی از آن است که کارگران قبلاً مدل های پیش تولید 2021 را ساخته اند. قرار است کوروت مدل 2021 قبل از پایان سال عرضه شود، اما مشخص نیست که آیا توقف جدید این روند را عقب می اندازد.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"