کد خبر: ۵۹۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۲ - ۲۹ مهر ۱۳۹۹
به گزارش خبرخودرو، مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا صبح امروز(29 مهرماه) با حضور قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش، نمایندگانی از دستگاه های نظارتی و اصحاب رسانه برگزار شد.


به گزارش خبرخودرو، مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا صبح امروز(29 مهرماه) با حضور قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش، نمایندگانی از دستگاه های نظارتی و اصحاب رسانه برگزار شد.

مجید باقری، قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش با حضور در این مراسم ضمن اشاره به نکاتی قابل توجه تصریح کرد: برخی از افرادی که به دنبال استمرار التهابات بازار خودرو هستند در روزهای اخیر اخباری در فضای مجازی مبنی بر اینکه طولانی شدن زمان ثبت نام این طرح به دلیل عدم استقبال از آن بوده، منعکس کرده اند. فارغ از اینکه طبق مصوبات گروه سایپا 72 ساعت کاری برای ثبت نام با در نظر گرفتن امکان اختلال در سرعت اینترنت لازم است و تعطیلات اخیر جز ساعات کاری محسوب نمی شوند. لذا ثبت نام در طرح فروش فوق العاده تا روز گذشته به طول انجامید.

وی افزود: مصداق بارز رد شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده استقبال حدود 720 نفر از این طرح است و این رقم برای تعداد7 هزار دستگاه خودرو که در این طرح عرضه شده میزان قابل توجه و استقبال بسیار ارزشمندی است. این میزان از یک سو عدم صحیح بودن شایعات، از یک طرف استقبال مردم از طرح های فروش و از سوی دیگر اهمیت امور، دقت و سلامت گروه سایپا را در انتخاب افراد واجد شرایط نشان می دهد.

باقری خاطرنشان کرد: گروه خودروسازی سایپا به منظور کنترل التهابات بازار خودرو بلافاصله پس از این طرح، طرح پیش فروش دیگری با بازده تحویل تابستان سال آینده خواهد داشت و پس از اتمام واریز وجه برندگان این طرح، شرایط طرح گسترده با بازده تحویل تابستان 1400 از طریق جراید اعلام خواهد شد.

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش بیان کرد: با توجه به اینکه فروش محصولات نیسان توسط گروه ساییپا کاهش یافته بود در این طرح با توجه به استقبال مردم از این محصول حدود 4 هزار دستگاه نیسان عرضه شده است. امیدواریم طرح های پیش فروش ما زمینه آرامش در جامعه را فراهم کند و خودروسازان به کار خود ادامه می دهند و مشکلی از جهت تولید وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه گروه سایپا تا پایان سال هر ماه یک طرح فروش فوق العاده دارد، گفت: با طرح های پیش فروش که گروه سایپا هر ماه برگزار می کند امیدواریم آرامش بیشتری بر بازار خودرو حاکم شود و افرادی که مصرف کننده واقعی هستند بتوانند با آسودگی خاطر محصول خود را انتخاب کنند. ضمن اینکه بر اساس مطالعاتی که داشتیم نیاز واقعی بازار به خودرو این تعدادی نیست که در طرح های فروش شرکت می کنند بلکه با توجه به قدرت خرید مردم نیاز واقعی بازار همین تعداد خودرویی است که خودروسازان می توانند پاسخگو باشند. لذا هنگامی که 7 هزار نفر در یک طرح شرکت می کنند به این معنا است که مؤلفه های اقتصادی دیگری در آن دخیل است.

باقری اظهار داشت: قطعا آنچه شرکت های خودروسازی در این شرایط می توانند انجام دهند این است که روند تولیدات خود را با دقت ادامه دهند. گروه خودروسازی سایپا نیز 200 دستگاه خودرو فاکتور کرده و در اختیار مردم قرار داده که در حال حاضر در خیابان های شهر تردد می کنند. همچنین تعهدات ما به روز شده و در فاصله ای که برای اجرای تعهدات در نظر گرفته شده تمام خودروها تولید شده است. بازدید از پارکینگ ها توسط مسئولین انجام شده و تنها یک یا دو قطعه ناقصی وجود دارد که امیدواریم با حمایت بانک مرکزی این محصولات نیز تکمیل شده و تحویل جامعه داده شود.

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش در پایان تاکید کرد: از نظر تولید خودرو مشکلی وجود ندارد و گروه سایپا و ایران خودرو در شرایط خوبی در حال تولید هستند و تنها مولفه های اقتصادی دیگر موجب شده مردم به سوی خرید خودرو سوق داده شوند که امیدواریم با تدابیر مسئولین این موضوع نیز حل شود.



نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"