کد خبر: ۵۹۷۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۲۹ مهر ۱۳۹۹

خبرگزاری مهر: فضانورد ناسا که در ایستگاه فضایی بین المللی اقامت دارد، با انتشار توئیت و پوشیدن ماسک آمادگی خود برای بازگشت به زمین را نشان داد.

کریس کسیدی، فضانورد ناسا که اکنون ۶ ماه است در ایستگاه فضایی بین المللی اقامت می کند، با پوشیدن ماسک آمادگی خود برای بازگشت به زمین را نشان داد.

فضانورد ناسا با ماسک آماده بازگشت به زمین است!

او روز گذشته در توئیتی نوشت: ماسک زدن در@Space_Station( ایستگاه فضایی بین المللی)! خودم را برای واقعیت جدید و روز چهارشنبه آماده می کنم که به زمین برمی گردم.

کسیدی همراه آناتولی ایوانیشین و ایوان واگنر روز چهارشنبه به زمین برمی گردند و کپسول حامل آنان در قزاقستان فرود می آید. او در مدت ۶ ماه اقامت خود در ایستگاه فضایی آزمایش علمی مختلفی انجام داد از جمله فعالیت های حیاتی مربوط به نگهداری ایستگاه طی ۴ پیاده روی فضایی.

همچنین او از ارتفاع ۲۵۰ مایلی زمین، برخی طوفان های قدرتمند را رصد و اقداماتی برای یافتن نشتی هوا در ایستگاه فضایی بین المللی انجام داد.

کریس کسیدی و دو فضانورد دیگر در آوریل ۲۰۲۰ میلادی به فضا سفر کردند. هرچند در زمان سفر آنها نیز اپیدمی کووید۱۹ در سراسر جهان گسترده شده بود، اما اوضاع به وخامت اکنون نبود.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"