کد خبر: ۵۹۷۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۲۹ مهر ۱۳۹۹
گروه بین الملل: در سال 2012 گزارش شده که تسلا اولین به روزرسانی صنعت هوایی در صنعت خودرو را با بیش از 100 سدان مدل S ارائه می دهد.


گروه بین الملل: در سال 2012 گزارش شده که تسلا اولین به روزرسانی صنعت هوایی در صنعت خودرو را با بیش از 100 سدان مدل S ارائه می دهد.

به گزارش خبرخودرو، بی ام و اعلام کرده است تا سال 2020، به روزرسانی OTA رایگان را به بیش از 750 هزار خودرو در بازارهای سراسر جهان ارائه می دهد.

نرم افزار اتصال گوگل در خودرو به اپل کارپلی می پیوندد که قبلاً در مدل های بی ام و موجود بوده است، اگرچه موارد بیشتر در به روزرسانی وجود دارد. بی ام و در حال به روزرسانی نرم افزار اختصاصی نقشه خود برای "مسیریابی جدید" است. بی ام و می گوید سیستم آن می تواند با ترکیب اطلاعات در زمان واقعی و مدل های پیش بینی شده، مسیرها را سریعتر محاسبه کند.

سایر ویژگی های جدید بی ام و سعی دارد رانندگی را آسان تر کند. دستیار پارک متصل به بی ام و، که به رانندگان کمک می کند مکان های پارک را پیدا کنند و احتمال باز بودن یک نقطه را نشان می دهد، اکنون می تواند هنگام تشخیص، به اندازه خودرو توجه کند. منطقه eDrive بی ام و می تواند به طور خودکار وسیله نقلیه را از طریق حصار کشی به حالت رانندگی الکتریکی خالص خود تغییر دهد. تاکنون 90 شهر اروپا چنین مناطقی را ایجاد کرده اند. حتی دستیار شخصی هوشمند بی ام و نیز کمی هوشمندانه تر است و بین صحبت راننده یا مسافر تمایز قائل می شود.

به روزرسانی های OTA برای اتومبیل ها یک دهه پیش وجود نداشت. اما امروز بی ام و، فورد، جنرال موتورز و دیگران آن را ارائه می دهند.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"