کد خبر: ۵۹۷۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۲۸ مهر ۱۳۹۹
گروه بین الملل: در جولای سال 2019، ما یک تسلا مدل S را با 900 هزار کیلومتر در ساعت با شما به اشتراک گذاشتیم.


گروه بین الملل: در جولای سال 2019، ما یک تسلا مدل S را با 900 هزار کیلومتر در ساعت با شما به اشتراک گذاشتیم.

به گزارش خبرخودرو، می دانستیم که تسلا به زودی از مرز 1 میلیون کیلومتر عبور خواهد کرد تا به عنوان رکورددار جهانی شناخته شود. بعداً در همان سال، یعنی در نوامبر سال 2019، رویای مالک مدل S +P85محقق شد زیرا او با عبور از بیش از 1 میلیون کیلومتر در ساعت، آن را به کتاب رکوردهای گینس رساند.

هانسجورگ گمینگن، مالک تسلا، جهان را با پیشرفت خود در توییتر به روز نگه می دارد. او ابتدا یک تسلا رودستر داشت، اما تصمیم گرفت در سال 2014 سوئیچ مدل S را تغییر دهد. از آنجا که وی طی 6 سال بیشتر این مایل ها را رانده است، این رکورد را حتی شگفت انگیزتر می کند. وی مدل S دست دوم را خریداری کرد و تنها 30 هزار کیلومتر در کیلومتر شمار بود.

این هفته، گمینگن در توییتر خود به جهانیان اطلاع داد که او در آستانه عبور از یک مرحله جدید، یعنی 1.2 میلیون کیلومتر است. او به زودی از 1.2 میلیون کیلومتر عبور خواهد کرد و طولی نخواهد کشید که به 750 هزار مایل برسد. گمینگن به رسانه ها گفت که فشار پای خود را از روی پدال گاز متوقف نخواهد کرد. بنابراین، شاید روزی در آینده نزدیک، او 1 میلیون مایل (حدود 1.6 میلیون کیلومتر) را طی کند.

همانطور که قبلاً گفتیم، این مایل ها روی موتور و باتری اصلی نیست. در حقیقت، تا نوامبر سال 2019، گمینگن سه موتور و چهار پکیج باتری را پشت سر گذاشت. هنوز هم، این یک موفقیت بزرگ برای هر خودرو و یک خبر بزرگ برای یک ماشین الکتریکی است.


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"