کد خبر: ۵۹۷۴۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۲۸ مهر ۱۳۹۹
گروه بین الملل: پس از تیزر رسمی ماه گذشته، سرانجام این خودروساز ژاپنی از میتسوبیشی اکلیپس کراس مدل 2022 رونمایی کرد.


گروه بین الملل: پس از تیزر رسمی ماه گذشته، سرانجام این خودروساز ژاپنی از میتسوبیشی اکلیپس کراس مدل 2022 رونمایی کرد.

به گزارش خبرخودرو، مدل فیس لیفت شده از بروزرسانی های قابل توجهی در طراحی بهره می برد که یکی از این تغییرات باعث اصلاح مشکل ظاهری مدل فعلی می شود.

این به روزرسانی ها عمدتا در جلوپنجره و محافظ سپر جلو دیده می شود. کاربردی ترین بروزرسانی در اکلیپس کراس تازه شده در قسمت عقب دیده می شود. شیشه عقب و درب عقب که دوباره طراحی شده نه تنها ظاهر براق تری به کراس اوور می بخشد بلکه باعث بهبود دید می شود.

در داخل، به روزرسانی ها به جز تریم های جدید مشکی و نقره ای گسترده نیستند. طراحی نیز کمی تغییر کرده و سیستم جدید صوتی و صفحه نمایش 8 اینچی (SDA) نزدیک راننده و سرنشین جلو قرار دارد.

در حالی که موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ MIVEC در اکلیپس کراس فیس لیفت شده ارائه می شود، میتسوبیشی گفت که یک نمونه هیبرید پلاگین در بازارهای منتخب معرفی می کند. جزئیات مدل الکتریکی در حال حاضر کمیاب است.

اکلیپس کراس مدل 2022 ابتدا در نوامبر سال جاری وارد استرالیا و نیوزیلند می شود. از طرف دیگر، بازار ایالات متحده مدل آن را در سه ماهه اول سال 2021 دریافت خواهد کرد. با این حال، میتسوبیشی فعلاً برنامه ای برای آوردن نسخه هیبرید پلاگین به آمریکای شمالی را ندارد.

مینورو اوهارا متخصص ارشد محصولات شرکت میتسوبیشی موتورز گفت: "از روزی که ما در مورد تجدیدنظر در اکلیپس کراس جدید شروع به کار کردیم، می خواستیم نگرشی از عملکرد جاده و سازگار با محیط زیست را تقویت کنیم، که با یک سبک برجسته این شاسی بلند را به سطح بعدی می رساند."


نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"